הסטארט-אפ LeaderMES חושף גרסה חדשה למהפיכה התעשייתית – ללא נייר, יותר נגישות ותובנות חזותיות

תובנות חזותיות מרצפת הייצור, זמינות, נגישות ובהירות – הוצגו השבוע על ידי הסטארט-אפ LeaderMES , במסגרת שחרור גירסה 1.8 החדשה והמשופרת.
LeaderMES מאפשרת למפעלים יצרניים בארץ ובעולם לנהל באופן דיגיטלי את תהליך הייצור ולהגדיל את הרווחיות והתחרותיות, בשיטת ה-Plug & Play.

המיקוד בגרסה החדשה הוא בהפיכת המידע של המפעל לנגיש יותר וביצירת תובנות חזותיות נגישות, בהירות וזמינות, בצורה שמאפשרת למנהלים לשפר את יעילות עבודתם ולקבל החלטות מהירות ומושכלות יותר.
ההצגה החזותית של התובנות הייצוריות, מאפשרת למנהלים לאתר בעיות ספציפיות מהר יותר ולנקוט פעולות מידיות.

מפעילים ברצפת הייצור יכולים לבצע את עבודתם בצורה מהירה ומדוייקת יותר באמצעות מידע חזותי המונגש באמצעות אפליקציית טאבלט ייעודית (Native App) וממשק ידידותי בקצות האצבעות ממש.
מתכננים יכולים כעת לקבל הבנה טובה ומהירה יותר של תהליכים מורכבים ברצפת הייצור באמצעות הצגה חזותית של עצי הזמנה, עצי מוצר, והשתלשלות ארועים על ציר הזמן, ולתקשר טוב יותר עם המפעילים באמצעות תמונות ושרטוטים.

אמיר אלוני, מייסד ומנכ”ל LeaderMES, אומר: “מסרים חזותיים קלים יותר לתקשור והבנה, הם מאפשרים להתגבר על מגבלות שפה ותרבות, ומאפשרים ללקוחותינו לשפר את תהליכי הייצור שלהם בקלות רבה יותר. מנהלים ומפעילים בתעשייה המסורתית ניצבים כל יום בפני עומס גדול של מידע, והמטרה שלנו היא להנגיש להם את התובנות, בכל זמן ומכל מקום.

תעשיית ההייטק הישראלית הנה מובילה טכנולוגית עולמית, ואנחנו מאמינים שגם התעשייה המסורתית צריכה לאמץ את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר.
אנחנו ממשיכים להשקיע בפיתוח המוצר במטרה לספק למפעלים את כלי הניהול הטובים ביותר, להקל על עומס העבודה, לאפשר להם לקבל החלטות בצורה מושכלת, לשפר את היתרון היחסי שלהם ולהגדיל את הרווחיות.”

מערכת LeaderMES מאפשרת למנהלי מפעלים לרתום את כוחו של ‘הענן’ ומסייעת להם לנתח מגמות, להשיג נתונים רלוונטיים ולקבל החלטות מושכלות על בסיס איסוף נתונים מקווי הייצור והפיכתם למידע משמעותי המסייע בשיפור תהליך הייצור, בזמן אמת.
יישום מתודולגיות המפעל החכם (Industry 4.0) הופך באמצעות מערכת LeaderMES לקל ונוח יותר מתמיד. יכולות אלה ממקמות את החברה כשחקן מפתח משמעותי בסיוע ליצרנים קטנים ובינוניים, בהתמודדות עם הדרישות הגוברות של התעשייה בזירה העולמית הגלובלית.

 

תגובות סגורות