חדשות היום

הצלחה בהנפקת המכון לחקר האינטרנט (IRI): השלימה גיוס בסך של כ-20 מיליון ש”ח

המכון לחקר האינטרנט (IRI), חברת החזקות המתמחה בתחומי הטכנולוגיה וההיי-טק, השלימה הנפקה ראשונה לציבור של מניות (IPO). IRI גייסה סך של כ-20 מיליון ש”ח הון מניות, עפ”י שווי של כ-80 מיליון ש”ח אחרי הכסף.

ד”ר הירושי פוג’יווארה, יו”ר ומנכ”ל IRI, אמר היום: “אני שמח מאוד על האמון הרב שקיבלנו מצד המשקיעים בהנפקה של IRI. אנו מאמינים כי הנפקת המניות תהיה גשר בין החדשנות הישראלית לבין השוק היפני ותאפשר לנו לרכוש ולהשקיע בטכנולוגיות ובחברות עתירות ידע בישראל וביפן.”

את ההנפקה הובילו דיסקונט קפיטל חיתום בע”מ. רואה חשבון רוני היימן ליווה את ההנפקה. עורכי הדין יואב נהיר, ניצן מרקוביץ’, וניב אביגד ממשרד מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות‘ ליוו את ההנפקה בהיבט המשפטי.

אודות המכון לחקר האינטרנט (IRI)

המכון לחקר האינטרנט (IRI) הינה חברת החזקות אשר התאגדה בישראל באוגוסט 2017. החברה מתמקדת בטכנולוגיות אינטרנט ובייחוד באינטרנט של הדברים (IoT), אבטחת סייבר, ובינה מלאכותית (AI). החברה פועלת באמצעות IRI יפן ובאמצעות החברות הבנות שלה בייעוץ, מחקר, השקעות והפקת כנסים ואירועים בתחומים אלה.

בתחום טכנולוגיות המידע, עוסקת החברה באמצעות IRI יפן במתן שירותי ייעוץ ומחקר בתחומי ה-IoT, הסייבר וה-AI לחברות, ארגונים ומוסדות ממשלתיים ביפן. כמו כן, ל-IRI יפן שיתוף פעולה עם הטכניון בחיפה ומוסדות אקדמאיים ביפן. ל-IRI יפן החזקה בחברת BBT (22%) העוסקת במתן שירותי פלטפורמות מחשוב שונות ובכלל זה שירותי מרכז נתונים, שירותי ענן, פתרונות אחסון ופתרונות מבוססי AI.

כמו כן עוסקת החברה בהשקעות ויזמות באמצעות החזקה של IRI יפן בחברת MIC (30%) המספקת לחברות הכלולות בפורטפוליו הקרן תמיכה בשלבי גיוס וסיוע ביצירת קשרים אסטרטגיים עם מספר ארגונים וקרנות השקעה שונות.

בנוסף עוסקת החברה בתכנון, ארגון, הפקה וניהול של כנסים, תערוכות ואירועים עסקיים ומקצועיים בתחומי טכנולוגיית האינטרנט באמצעות NOM שהינה חברה בת בבעלות מלאה. הפעילות כוללת יצירת קשרים עסקיים ושיתופי פעולה בתחומים אלה במשק היפני והבינלאומי.

בתמונה של יו”ר ומנכ”ל IRI, ד”ר הירושי פוג’יווארה (קרדיט: יח”צ).

תגובות סגורות