ראיון עם ערן פיין, מנכ”ל ומייסד NanoLock

הפלטפורמה של NanoLock היא הפתרון המוביל בעולם להגנה, אבטחה, וניהול של IoT והתקנים מחוברים למהלך כל מחזור החיים שלהם.

NanoLock Security מספקת פתרון אבטחה וניהול  התקני קצה מחוברים אשר מנוהלים בצורה מאובטחת על ידי מערכת ניהול ייעודית בענן.

באמצעות מעט משאבי מחשוב, NanoLock Security מגנה על קושחה ומידע רגיש המאוחסן על התקני IoT מחוברים, המונעים התקפות החל מ- ransomware ועד מניפולציות זדוניות של הקוד מאוחסן, הפירמוור והאפליקציות הקריטיות.

טכנולוגיית NanoLock מונעת מחיקה, שינוי, ומניפולציות מחיקה של קושחה, אתחול תמונת יישומים הרצויות ותצורה בכל ההתקנים מחוברים ו- IoT. NanoLock מגנה על מחזור החיים של המכשיר כולו, החל באספקה, דרך פעולות ועדכוני קושחה ואף לאחר סיום חיי המכשיר.

פלטפורמת ה-MoT  (ניהול של דברים) של NanoLock, מעדכנת, שולטת ומפקחת על התקנים מחוברים וכוללת תכונות חזקות לניטור אבטחת המכשיר, שלמות מעבר מהתקן לענן, הקצאה עצמית, ניהול גרסאות, גילוי התקפות והתראות.

פגשנו את ערן פיין, מנכ”ל ומייסד NanoLock, כדי ללמוד עוד על הפתרונות אותם מציעה החברה:

מדוע ייסדת את NanoLock ומי הם המסיידים הנוספים העיקריים?

הקמנו את NanoLock כדי לפתור בעיה בסיסית בשוק מכשירי IOT. ארז קריינר, המייסד השותף, שימש כמנהל הרשות הלאומית לביטחון אינטרנט במשך יותר מחמש שנים והיה אחראי למניעת התקפות סייבר על תשתיות חשובות. הבנו, כשמיליארדי מכשירים של IoT נוספים לשוק, הצורך לאבטח אותם משלב הענן ועד סוף החיים שלהם ומעבר לכך, הוא חיוני.

תמונה The NanoLock Security Team :

 מהי הבעיה הבסיסית אותה טכנולוגיית NanoLock פותרת?

הטכנולוגיה של NanoLock עוסקת בצורך הדחוף ביותר של השוק לספק, להגן, לנהל ולעדכן בצורה מאובטחת התקני חיבור ומכשיר IoT מקו הייצור עד לסיום חיי המוצר ומהשכבה המוטמעת, אל הענן.

האם יש שינוי בהתקפות של מוצרי IoT? או, עם יותר מכשירים מחוברים, מתעוררים איומים חדשים?

היה הרבה באז על הבאגים Meltdown ו Specter שחשפו פגיעויות של מיליארדי מכשירים IoT. היו התקפות DDoS שהגיעו ממכשירי IoT לא מאובטחים, כמו מצלמות אבטחה. נכון לעכשיו, התקנים IoT הם דרך קל עבור האקרים לחדור אבטחות של ארגונים.

מה אתם רואים כמגמות העיקריות של- IoT ומכשירים מחוברים?

יש צורך לא רק להגן ולבטח התקנים, אלא גם לנהל את אותם המכשירים המחוברים. תהיה התכנסות של אבטחה וניהול עבור מכשירי IoT ורק אז התקנים אלה יהיו להיות מאובטחים באמת.

איך אתה רואה את ההשפעה של הענן ושל  ה- IoT זה על זה?

יש צורך שהמכשיר יסמוך על פקודות ונתונים המגיעים מן הענן ועבור הענן לסמוך על מידע מצד המכשיר. זה קריטי עבור הענן לסמוך על המכשיר, כדי למנוע הן פגיעות ניצול וכן מלספק את הענן עם הנתונים הלא נכונים.

מהם האתגרים באבטחת מכשירי IoT בשוק של היום?

אין פתרון אחד, וספקים רבים מקריבים את ביצועי המכשיר למען אבטחההרבה מהפתרונות הנוכחיים מצריכים מעדים חזקים, מייצרים שיהוי (לייטנסי) ואינם מותאמים לשוק ה IOT. מה שנדרש הוא פתרון קל, בלתי חדיר וזה מה NanoLock מספקת לשוק.

יתרה מזו, רבים ממתארי המתקפות והאתגרים בשוק אינם מטופלים על ידי הטכנולוגיות והתפרונות הנוכחיים.

כיצד הגישה שלכם לאבטחת מכשירי IoT שונה מפתרונות אחרים בשוק?

NanoLock מספקת גישה הוליסטית לאבטחת מכשירי IoT. הפתרון שלנו מספק אבטחה מקיפה, קפדנית, בלתי ניתנת לשבירה, שנבנתה עבור הIoT והתקנים מחוברים אחרים. החברה שלנו מציעה עלות נמוכה של שכבות המציעה שילוב של סייבר, הגנה פיזית, איבטוח התקנים מתוך שכבה מוטבעת אל ענן.

מדוע פלטפורמת הטכנולוגיה שלך שונה? הסבר את עיקרי הפתרון שלך.

פלטפורמת האבטחה של NanoLock מגנה על מחזור החיים של המכשיר כולו, על-ידי ביצוע פעולות והגנה על עדכוני קושחה, ואף לאחר סיום חיי המכשיר. במיוחד, הגישה המולטי שכבתית של NanoLock מונעת מחיקה, שינוי, והחלפה של מניפולציות והתקפות על קושחה, תמונת אתחול, יישומים, הפעלה ותצורה בכל המכשירים המחוברים ו-IoT, ויש לה פלטפורמת תוכנה לניהול אבטחה ועדכונים.

ממה תעשיות ייהנו ביותר משימוש בפלטפורמת האבטחה של NanoLock?

הטכנולוגיה של NanoLock פותחה במיוחד עבור ספקי ענן, מפעילים ו- OEM. הפלטפורמה בניסויי שדה כיום עם מספר לקוחות גדולים בארה”ב, יפן, קוריאה ואירופה במגוון יישומים, כגון מכוניות רכב ומכוניות מחוברות, מודדים חכמים מצלמות אבטחה ונתבים.

תמונה 2: ערן פיין, מנכ”ל ומייסד NanoLoc

למה החברה שלך תצליח?

יש לנו צוות מנהלים מנוסה עם ניסיון רחב לא רק באבטחה, אך גם בקושחה, התקנים מחוברים, ושווקי מפתח, כולל תקשורת, רכב ואחרים.

מדוע ישראל הופכת ל״אתר ניסוי וצמיחה״ לחברות סייבר?

ישראל לוקחת את כל סוגי הביטחון והסייבר  ברצינות והרשות הלאומית לביטחון היא אחת החממות הטובות ביותר לטיפוח כשרון. המייסד שלנו, ארז קריינר, הוביל את המחלקה למעלה מ -5 שנים, וראה חידושים רבים בתחום הביטחון שהגיעו מארגון זה. יש כמה חברות סטארט-אפ נפלאות בישראל, שהתחילו את דרכן הן בצבא והן במערכות האזרחיות – מביטחון מדיני לביטחון סייבר.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות