חדשות היום

חברת Samtec יוצאת לשוק עם ערכות פיתוח חדשות עבור מודול VITA 57.4 FMC+ עם מנועי FireFly™Optical

חברת Samtec, , גאה להכריז על יציאתה לשוק עם שתי ערכות פיתוח למודול FireFly™ FMC+. הערכה הראשונה תומכת בקצבי נתונים המגיעים עד 25 ג’יגה סיביות בשנייה בכל ערוץ, והערכה השנייה פועלת ב- 28 ג’יגה סיביות בשנייה בכל ערוץ. הפתרונות החדשים האלו מציעים פלטפורמות קלות לשימוש לצורך הערכה ופיתוח עבור המנועים האופטיים FireFly™ של Samtec.

המודולים FireFly™ FMC+ ל- 25/ 28 ג’יגה סיביות בשנייה של Samtec מספקים רוחב פס של עד 400/ 448 ג’יגה סיביות בשנייה דרך 16 ערוצים מהתקן FPGA או מערכת על שבב (SoC) אל כבל סיב אופטי רב מופעי (multi–mode) בתקן תעשייתי. הערכות החדשות תומכות בפרוטוקולים שונים לרבות Ethernet, InfiniBand™, Fibre Channel ו- Aurora, אשר בדרך כלל משמשים ביישומים של וידיאו, Mil/Aero, מערכות משובצות מחשב, מכשור, מחשבי על (HPC) ומרכזי נתונים.

המנועים האופטיים FireFly™ מבצעים המרה מאות חשמלי אל אות אופטי בנתיב השידור, ומאות אופטי אל אות חשמלי בנתיב הקליטה. הם מבוססים על מערכת אופטית רב מופעית ותומכים בכבלים באורך של עד 100 מטרים.

מאחר שהפתרונות החדשים של Samtec, מודולי FMC+ תואמים ל- VITA 57.4, יכולים לשמש עבור תקשורת נתונים אופטית בכל פלטפורמת פיתוח של התקני FPGA/ מערכות SoC אשר תומכת בממשק VITA 57.4. בשתי הערכות אפשר להעביר נתוני מערכת או בדיקות BERT מערוץ יחיד אל כל ששה עשר הערוצים במקביל. אפשר לקבל תיעוד טכני ותכנונים לייחוס בהתקני FPGA שישמשו כמדריך מקוצר.

“בעת ביצוע הערכה של טכנולוגית מנועים אופטיים ב- 100 או ב- 112 ג’יגה סיביות בשנייה נתקלים בחסמים גבוהים”, אמר מאט ברנס, מנהל שיווק המוצר בחברת Samtec. “ערכות הפיתוח החדשות למודול FireFly™ FMC+ של Samtec מפשטות את ביצוע ההערכה והפיתוח של טכנולוגית FireFly™ על ידי שימוש בממשק FMC+ החדשני, האופייני לכלי פיתוח של התקני FPGA/ מערכות SoC בעלי ביצועים גבוהים.”

למידע נוסף בנוגע לערכות הפיתוח של המודולים FireFly™ FMC+ ל- 25/ 28 ג’יגה סיביות בשנייה, הורד את תקציר המוצר או בקר בכתובת www.samtec.com/25g-28g-firefly-fmcp. אפשר לקבל תמיכה טכנית מיידית מאת מומחי היישומים של Samtec בכתובת הדוא”ל israel@samtec.com.


 

תגובות סגורות