חדשות היום

מכ”מי ה-MHR של ראדא בלב מערכת ה-Drone Dome של רפאל שזכתה במכרז של משרד ההגנה הבריטי

ראדא תעשיות אלקטרוניות בע”מ (NASDAQ: RADA), מובילה עולמית בפיתוח וייצור מכ”מים טקטיים לכוח המתמרן, מדווחת כי המכ”מים הרב משימתיים (MHR) שלה, אשר מוטמעים במערכת ההגנה המתקדמת של רפאל כנגד רחפנים, ה-Drone Dome, יסופקו לצבא הבריטי בחודשים הקרובים. מערכות אלו ישמשו להגנה מפני מל”טים ורחפנים של מתקנים רגישים בהם פרוסים כוחות בריטיים. הצבא הבריטי הינו הלקוח הראשון למערכת ה-Drone Dome החדשה והמתקדמת ורכש מספר מערכות,  עם פוטנציאל להזמנות המשך משמעותיות אשר צפויות להתקבל בחודשים וברבעונים הקרובים.

צוות ה- Drone Domeשל רפאל, בשיתוף פעולה עם ראדא וחברות נוספות, זכה במכרז אשר פירסם משרד ההגנה הבריטי. במכרז התמודדו גם אלתא (חברת הבת של התעשייה האווירית לישראל) והחברה האיטלקית Leonardo.

מכ”ם ה-MHR של ראדא מספק סריקה אווירית של 360 מעלות וגילוי רחפנים ממרחק של 3-5 קילומטרים. מערכת סיגינטית,  בשילוב עם חיישנים אלקטרו-אופטיים, מאפשרת סיווג וזיהוי של האיומים, וחוסם תידרי רדיו מאפשר השבתה אלקטרונית של האיום.

אספקת ההזמנות במסגרת חוזה זה צפויה להסתיים עד סוף שנת 2018.

דב סלע, מנכ”ל ראדא אמר: “זכייה זו, לאור התחרות עם חברות מובילות מסוגן,  מעידה על המובילות של המכ”מים מוגדרי התוכנה והרב-משימתיים שלנו בתחומי ה- VSHORAD(הגנה אווירית לטווח קצר מאוד) וה-C-UAV (הגנה נגד כלי טיס בלתי מאוישים). זוהי מכירה ראשונה של מערכת ה-Drone Dome, שמגיעה לאחר מהלכי פיתוח עסקי אינטנסיביים וגלובאליים במהלך השנתיים האחרונות מצד החברות המעורבות, לכוח גלובלי מוביל – צבא בריטניה. כתוצאה מכך, אנו צופים כי המכירות של ה-Drone Dome בכלל ושל המכ”מים שלנו כחלק ממנו בפרט יצברו מומנטום במהלך הרבעונים הקרובים.”

 

תגובות סגורות