סמסונג מציגה את Galaxy Note9:  עוצמתי מאי פעם

ביצועי סוללה של יום מלא, S-Pen חדש ומצלמה חכמה

סמסונג אלקטרוניקס ישראל משיקה היום בישראל את התוספת החדשה ביותר לסדרת הפרימיום Note את ה-Galaxy Note9. התוספת החדשה לסדרה ממשיכה את המורשת ומספקת את הביצועים המתקדמים והעוצמתיים ביותר; S Pen חדש אשר לראשונה מצויד בקישוריות BT; והמצלמה החכמה ביותר של סמסונג עד כה.

לדברי מר קריין קו (Mr. Crane Koh), מנכ”ל סמסונג ישראל: “סדרת ה  Note הגדירה מאז ומתמיד את טכנולוגיית הפרימיום והחדשנות בעולם הסמרטפונים, והGalaxy Note 9  ממשיך במסורת זו. המכשיר תוכנן ועוצב לרמת ביצועים גבוהה במיוחד שמשתמשים היום רוצים וצריכים.

מטרתנו בסמסונג לאפשר לכל משתמש לבטא את הייחודית והיצירתיות שלו עם מכשיר העומד בקצב החיים המהיר”

גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל, סמסונג ישראל: ” ה- Galaxy Note9 מתאים לכל משתמש שנמצא בעשייה מתמדת, ונהנה מכל העולמות: סוללה עוצמתית , ביצועים מהירים, מצלמה מעולה, וכמובן הS PEN המשודרג. ה-Galaxy Note 9  מאפשר תמיכה מלאה לאורך כל היום ואת היכולות המתקדמות ביותר הקיימות במכשיר נייד “

 

ביצועים ליום שלם

אנשים נסמכים על הסמרטפונים שלהם כמעט בכל דבר שהם עושים, במשך כל היום ומדי יום. הם זקוקים לטלפון המסוגל לעמוד בקצב מבלי שיצטרכו לחפש את השקע הקרוב כדי לטעון אותו מחדש, למחוק תמונות כדי לפנות שטח אחסון לתמונה הבאה, לחכות לנצח שהסרטון ירד לפני שהם עולים לטיסה או להתמודד עם תגובה מאוחרת בזמן שהם משחקים.

הם זקוקים לטלפון שלא יאכזב, וה- Galaxy Note9הוא הפתרון המושלם:

  • סוללה ליום שלם: סוללת ה-4,000mAh של ה- Galaxy Note9 היא הגדולה ביותר שהוצעה עד היום למכשיר הדגל של סדרת הגלקסי והיא מספקת את הכוח הדרוש ליום שלם של שיחות, הודעות טקסט, משחקים וצפייה בסרטים מהבוקר עד הערב.
  • לאחסן יותר ולמחוק פחות: ה- Galaxy Note9 זמין עם שתי אפשרויות של אחסון פנימי – 128 GB או 512 GB. והודות לאפשרות להכניס כרטיס microSD של 512 GB, ה- Galaxy Note9 מציע עד TB1 שיעניק לכם שלוות נפש בידיעה שיש מספיק מקום לתמונות, לסרטים ולאפליקציות.
  • מהירות ועוצמה: ה- Galaxy Note9 הוא סמרטפון חזק ביותר עם מעבד עוצמתי בארכיטקטורת nm10, מה שמאפשר ריבוי משימות והורדה מבלי להאט.

 

ההתפתחות של ה-S Pen

ה-S Pen הוא המאפיין המזוהה ביותר עם סדרת Note. זהו המאפיין המאפשר למשתמשים להותיר את חותמם. כעת, סמסונג מרחיבה את התפיסה שלנו לגבי הדברים הניתנים לביצוע בסמרטפון. מה שהחל כאמצעי כתיבה ושרבוט מציע כעת יותר עוצמה ושליטה.

כעת, עם תמיכה ב-Bluetooth Low-Energy (BLE), ה-S-Pen החדש מספק דרך חדשה לחלוטין להשתמש ב-Note. בקליק אחד אפשר כעת לצלם סלפיז’ ותמונות קבוצתיות, להציג מצגות, לנגן ולעצור וידיאו ועוד.

 

המצלמה החכמה שמפיקה תמונות מושלמות

ה- Galaxy Note9 משתמש בטכנולוגיות הצילום של סמסונג, המובילות בתעשייה, ומציע יכולות מגוונות, שמאפשרות למשתמש לצלם את התמונה המושלמת.

  • מטייב תמונהScene Optimizer: המצלמה של ה-Galaxy Note9 היא החכמה ביותר עד היום. היא משתמשת בבינה מלאכותית כדי לזהות מרכיבים בתמונה, כגון סצנה ונושא, מסווגת אותה לאחת מ-20 קטגוריות ומטייבת את הצילום באופן מיידי בהתאם לקטגוריה. התוצאה היא תמונה מדהימה ומציאותית להפליא עם צבעים חדים, פילטרים אופטימאליים ורזולוציה דינמית.
  • איתור פגמים: לא תמיד הצילום הראשון יוצא מוצלח, אבל ה- Galaxy Note9מאפשר למשתמשים לדעת מה השתבש כדי שיוכלו לצלם צילום נוסף מבלי להחמיץ את הרגע. התראה מיידית תופיע כאשר הצילום מטושטש, מושא הצילום מצמץ, משהו נמרח על העדשה או שתאורה ברקע פוגמת באיכות התמונה.
  • מצלמה איכותית: עם שילוב ייחודי של מאפייני בינה מתקדמת וחומרה איכותית מובילה, המצלמה של ה- Galaxy Noteהיא הטובה ביותר בשוק. היא מגיעה עם טכנולוגיה מתקדמת להפחתת רעשים ומפתח צמצם כפול[1] דינאמית, המתאימה את החשיפה לכמות האור כמו העין האנושית, כך שבכל תנאי התאורה, המצלמה המעולה של ה-Galaxy Note9 מספקת צילום חד ביותר.

חוויה איכותית: מעבודה למשחק

צג אינפיניטי הוא אבן הפינה של מורשת העיצוב של סמסונג וה- Galaxy Note9 מציע את הצג הגדול ביותר מקצה לקצה שהוצע אי פעם במכשיר מסדרת Note. זהו צג אינפיניטי AMOLED “6.4 המעניק חוויית מולטימדיה שעוטפת את המתבונן. את צג אינפיניטי של ה- Galaxy Note9 משלימים שני רמקולי סטראו תוצרת AKG בטכנולוגיית Dolby Atmos® המעניקים חוויה מציאותית במיוחד.

ה- Galaxy Note9 ערוך לספק חווית שימוש דמוית PC הודות ל-Samsung DeX. המשתמשים יכולים לעבוד על מצגות, לערוך תמונות ולבצע כל פעולה שלשמה הם משתמשים במחשב PC, בנוחות ועל גביי המכשיר. אפשר לחוות את Samsung DeX עם מתאמי HDMI נוחים לנשיאה.[2]. כאשר מחברים אותו למוניטור, ה- Galaxy Note9 מסוגל להקים תחנת עבודה וירטואלית ואפילו לשמש כמסך שני פונקציונלי מאוד. אפשר לשרבט הערות ב-S Pen תוך כדי צפייה בווידיאו או להשתמש ב- Galaxy Note9 כמשטח עקיבה, להקליק על מקש ימני, לגרור ולהטיל ולהשתמש במספר רב של חלונות על המוניטור. מעולם לא היה כל כך קל להיות פרודוקטיבי.

מעבר לגלקסי

הטכנולוגיות המשובחות של הגלקסי באות ב- Galaxy Note9 כסטנדרט: טעינה אלחוטית מהירה, עמידות IP68 במים ואבק[3] ושירותים חכמים של סמסונג כגון Samsung Health ו-Bixby, העוזרת החכמה האישית שלכם.

ה- Galaxy Note9מצויד בפלטפורמת Knox המציעה אבטחה אמינה ברמה ביטחונית כמו גם אפשרויות אבטחה ביומטריות לרבות סריקת טביעת אצבע, סריקת הקשתית וזיהוי פנים, המאפשרים לשמור על בטחון המידע החשוב.

ה- Galaxy Note9 יהיה זמין החל מתאריך 23.8.18 ברשת חנויות סמסונג ואצל המשווקים המורשים בצבעי שחור חצות, סגול לבנדר, ובגוון כחול אוקיינוס עם S Pen צהוב.

[1] הצמצם הכפול תומך במצב F1.5 ובמצב F2.4. צמצם כפול מותקן במצלמה האחורית הרחבה.

[2]  מתאמי ה-HDMI  של סמסונג כוללים מתאם HDMI (EE-HG950), מתאם מרובה-יציאות (EE-P5000)  וכבל DeX (EE-I1300).

[3]  בהתבסס על תנאי הטבילה בעומק של עד 1.5 מטרים במים מתוקים ועד 30 דקות. יש לשטוף מאבק ולייבש.

תגובות סגורות