חדשות היום

אנירוד דווגאן, נשיא קיידנס (Cadence) העולמית, בכנס קיידנס ישראל: כמויות המידע בעולם מספקות הזדמנות ענקית לתעשיית השבבים, ולקיידנס תפקיד מרכזי בהובלת שוק ה- EDA לאתגרים הבאים

“שוק ה-ML (Machine Learning) יגיע בשנת 2025 לשווי של כ-50 מיליארד דולרים. והדבר מביא עמו הזדמנות ענקית לתעשיית השבבים ולקיידנס כחלק ממנה”, כך אמר אנירוד דווגאן, נשיא קיידנס העולמית, בפתיחת הכנס הטכנולוגי השנתי ה-17 של קיידנס ישראל בתל אביב, CDNLive 2018. הכנס נחשב לאירוע המקצועי הגדול ביותר בישראל למשתמשים ומפתחים בעולם ה-EDA (מיכון התכנון האלקטרוני).

עוד אמר דווגאן כי “2017 הייתה שנה מוצלחת לתעשיית השבבים העולמית, אשר ציינה אבן דרך מרכזית כאשר חצתה שווי שוק של יותר מ-400 מיליארד דולרים – צמיחה שנתית של 20%. גלי החדשנות העולמית מגיעים ממגוון תחומים טכנולוגיים, בהם מרכזי נתונים, מובייל, מחשוב קצה, תעשיית האוטומטיב מחשוב ענן ולמידת מכונה. לדאטה יש ערך רב היום, חוצה שווקים ותעשיות, אולם ללא עיבוד ותבונה, לדאטה אין ערך. לקיידנס יש חלק משמעותי בתחום זה ובעזרת האקוסיסטם הרחב שלנו, נמשיך לעזור ללקוחותינו להביא את החדשנות שלהם לשווקים השונים”.

אדר סגל, מנהל מרכז המכירות של קיידנס ישראל בירך את מאות אנשי התעשייה שהגיעו לכנס ואמר – ” הכנס בישראל הוא אחד משבעה סה”כ שקיידנס מקיימת בעולם, והדבר מעיד על הכרה בינלאומית בחשיבות השוק הישראלי”.. הוא הוסיף – “עדיין לא סיימנו את השנה אבל אפשר כבר לומר ש-2018 הייתה שנה נהדרת עבורנו בכל ההיבטים. אני רוצה לציין במיוחד את העובדה שקיידנס בישראל מונה כיום יותר מ-300 עובדים בשני אתריה, בפתח תקווה ובחיפה, וגם השנה נבחרה קיידנס העולמית על ידי מגזין פורצ’ן (Fortune) וארגון Great Place To Work, לאחד ממקומות העבודה הטובים ביותר בעולם.”

את הרצאת האורח במושב הפתיחה נתן בילי הארוויה, סגן נשיא באמזון ומנכ”ל ‘אנאפורנה לאבס’ (Annapurna Labs), אשר נרכשה על ידי אמזון בשנת 2015. בילי אמר בין היתר – “כשהקמנו את החברה, קיידנס הייתה אתנו מהיום הראשון ועם הכלים והשירותים שלה, תרמה להנעת החברה להצלחה”. עוד הוסיף הארוויה, כי תעשיית השבבים היא המנוע המאפשר את החדשנות העולמית ואת קיומן של חברות הענק”. הוא סיכם ואמר “תחלמו בגדול והיו חדשניים, כי זו הדרך להצלחה”.

 

תגובות סגורות