טאואר-ג’אז וחברת SRI סיפקו חיישני תמונה למשימת החלל של נאסא במערכת השמש

טאואר-ג’אז, יצרנית השבבים המובילה בעולם בטכנולוגיות אנלוגיות ייחודיות, הודיעה היום (ג’) על שיתוף פעולה עם אס.אר.איי (SRI) אינטרנשיונל, מרכז מחקר עצמאי ללא כוונות רווח, במסגרתו סיפקו החברות חיישני תמונה מתקדמים עבור מעבדות המחקר של צי ארה”ב (NRL) לשימוש בטלסקופ המחקר במסגרת תכנית חקר מערכת השמש.

באוגוסט 2018, המריאה החללית Parker Solar Probe מבסיס חיל האוויר בקייפ קנברל, פלורידה, אל עבר השמש במטרה להבין את השפעתה על המערכות הסולאריות שלנו.

החללית של נאסא נושאת עליה ארבע מערכות כלים שונות במטרה לאפיין את האזורים הדינאמיים הקרובים לשמש. אחד הכלים הללו הוא ה-WISPR (Wide-Field Imager for Solar Probe), מכשיר ההדמיה היחיד בחללית והוא כולל שני טלסקופים המשלבים גלאי תמונה פעילים. גלאי תמונה אלו מבוססים על טכנולוגיית חיישני התמונה המתקדמת והייחודית של טאואר-ג’אז ומיוצרים במתקן הייצור של החברה בניופורט ביץ’, קליפורניה.

חיישני תמונה אלו מסוגלים ללכוד תמונות ברזולוציה גבוה של אטמוספירת השמש. התמונות עשויות לספק נקודת תצפית ייחודית על מנת לעזור ולחזות אירועי מזג אוויר בחלל העלולים להיות בעלי השפעות דרמטיות על תקשורת, כוח וטכנולוגיות חיוניות אחרות בכדור הארץ.

“זה מרגש מאוד לראות את השיגור של המכשור המתקדם הזה בכדי להבין טוב יותר את השמש שלנו”, אמר פרופסור ג’ון טאואר, מנהל טכני, SRI. “אנחנו מודים ל-NRL על שבחרו בנו לספק להם את חיישן התמונה המתקדם ולטאואר-ג’אז על המחויבות הארוכה שלהם בפיתוח מוצרים עבור תעשיית החלל.”

טכנולוגיית ה-CIS פורצת הדרך של טאואר-ג’אז מציעה פתרונות מהפכניים עבור שווקי חיישני התמונה וההדמיה הייחודיים ויחד עם מתן סביבת פיתוח מהימנה ומתקדמת היא מספקת סביבת ייצור אידיאלית לשוק החלל והביטחון.

תגובות סגורות