חדשות היום

סרגון זכתה בפרויקט בפרו בהיקף של 26-36 מיליון דולר

לסרגון תפקיד מפתח בפרויקט גדול זה, בסבסוד ממשלתי, לאספקת שירותי פס רחב אמינים ובמהירות גבוהה למיליוני אזרחים באזורים כפריים בפרו

 ליטל פולס, ניו ג’רזי, 28 בספטמבר, 2018 – סרגון נטוורקס (נאסד”ק CRNT), המומחית מספר אחת בשוק רשתות תמסורת אלחוטית (Wireless Backhaul), הודיעה היום כי חתמה על הסכמים מסחריים עם Orocom, מפעיל תקשורת חדש בפרו, לאספקת קישוריות בפס רחב למיליוני אזרחים באזורים כפריים בפרו. סרגון תספק פתרון מקצה לקצה עבור תשתית רשתות אלחוטיות רחבות פס באזורים הכפריים ב-Junin, Puno ו-Moquegua-Tacna. בעוד שהסכמים מסחריים אלו יספקו לסרגון הזמנות בהיקף של 25 מיליון דולר, בנוסף לכ-1 מיליון דולר בהזמנה שכבר התקבלה, סך ההזמנות מפרויקט זה עשוי להגיע ל- 36 מיליון דולר. סרגון מצפה להכיר במרבית ההכנסות מפרויקט זה במהלך השנתיים הקרובות.

קרן התקשורת הממשלתית של פרו (FITEL) בחרה ב-Orocom להטמעת יכולות להעברת מידע וגישה בפס רחב ברשתות ב-3 מ-6 אזורים באמצעות טכנולוגיות סיבים אופטיים וטכנולוגיות תקשורת אלחוטית. Orocom מוחזקת על ידי קונסורציום של חברות, הכולל חברות המחזיקות ברישיונות תקשורת, כמו גם חברות המתמחות בטכנולוגיות המבוססות על סיבים אופטיים. לאור הנוכחות הגדלה וניסיון העבר של סרגון בהטמעת פתרונות אלחוטיים בקיבולת גבוהה בשדרת רשתות ספקי שירותי תקשורת בפרו, לסרגון היה תפקיד חשוב בזכיית הקונסורציום בפרויקט, בכך שסיפקה שירותי ייעוץ ותכנון ראשוני של הרשתות האלחוטיות עבור פרויקט זה.

הודות למומחיות הגבוהה של החברה ברשתות אלחוטיות, סרגון תספק פתרונות תמסורת אלחוטית ופתרונות גישה אלחוטית, ובכלל זה תכנון הרשת, ציוד, הטמעה ושירותים אינטגרטיביים, כמו גם שירותי ייעוץ. במענה לציוד התמסורת אלחוטית, סרגון תספק את פלטפורמת ה-IP-20 שלה המאפשרת פריסת רשת מהירה, סקלאבילית ואמינה בתוואי שטח מאתגר, דוגמת הרי האנדים, ותוך התגברות על אתגרי התפשטות הגלים האלחוטיים בתדרי מיקרוגל באזורי האגמים והמדבריות שבדרום פרו. במענה לפתרונות גישה אלחוטית רחבת פס, סרגון תספק ציוד לאספקת אינטרנט ושירותי נתונים לעסקים במהירות גבוהה לגופים ממשלתיים, מוסדות בריאות, חינוך וביטחון הציבור באזור.

“פרויקט זה חיוני לכלכלה הפרואנית שכן הוא ישפר באופן משמעותי את הקישוריות בקרב גופים ציבוריים, ארגונים פרטיים ואוכלוסיית פרו, באופן כללי, המתגוררת באזורים כפריים אלו”, אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ”ל סרגון. “אנו נרגשים מיכולתנו לסייע בהקמת Orocom, מבחירתנו כשותף טכנולוגי מרכזי בפרויקט זה, ומכך שנוכל לקחת חלק במימוש הצרכים של FITEL ולהבטיח את ביצוע הפרויקט. המומחיות שלנו במתן פתרונות קצה לקצה עבור רשתות אלחוטיות בעולם, ובכלל זה תכנונן, פריסתן ואופטימיזציה שלהן, יסייעו להבטיח את פריסתה המהירה והיעילה של הרשת, תוך זמינות ואמינות רשת ברמה הגבוהה ביותר וצמצום הפער הדיגיטלי עבור מיליוני אזרחים באזורים הכפריים של פרו”.

לקבלת מידע נוסף בקשר לפרויקט זה, כולל התחייבויות שונות בהן נושאת סרגון במסגרת תוכנית זו, ניתן לעיין בביאור 1e בדיווח 6-k של סרגון, שדווח היום.

 

תגובות סגורות