חדשות היום

מוטורולה סולושנס העולמית חוגגת 90 שנות חדשנות

בימים אלו מציינת מוטורולה סולושנס 90 שנה להיווסדה בעולם ו-70 שנות פעילות בישראל. מאז שנת 1928, מוטורולה סולושנס סיפקה בגאווה רבה מגוון חידושים, ביניהם פתרונות תקשורת קריטיים ופתרונות תקשורת לשעת חירום ברחבי העולם, והשיגה מספר אבני דרך משמעותיים בתעשייה זו: החל מטכנולוגיות שהקדימו את זמנן כבר בשנות ה-30, כמו מכשירי רדיו לרכב ומכשירי רדיו דו-כיווניים עבור בטחון הציבור ועד לפיתוח מערכת תקשורת שבעזרתה הועבר המסר הראשון של האנושות מהירח בשנת 1969. החברה הפכה למובילה מרכזית של מהפכת התקשורת כאשר השיקה את הטלפון הנייד הראשון בשנת 1983.

מוטורולה פועלת בישראל מאז 1948, כאשר הקים משה בסין, יזם וחלוץ ציוני, את הנציגות של מוטורולה בישראל הצעירה בדירה קטנה בתל אביב, דרך הקמת חברת הבת “מוטורולה ישראל” בשנת 1964 ועד ימינו כאשר “מוטורולה סולושנס ישראל” ממשיכה לרשום הישגים משמעותיים בפיתוח טכנולוגיות תקשורת מתקדמות.

הישגים אלו הקנו למוטורולה ישראל מעמד של חברה מובילה הנמצאת בחזית הטכנולוגיה העולמית בתחום מערכות קשר, שליטה ובקרה וכספקית שירותי אינטגרציה ותמיכה. פעילות החברה התרחבה בהדרגה מישראל לשווקים בינלאומיים בעשרות רבות של מדינות, והביאה לפעילות עסקית ענפה שקיימת עד היום.

הנועזות והמקוריות של היזמות הישראלית הביאו במשך השנים לזכייה במכרזים ולפעילויות שדרשו יכולות המצאה לא שגרתיות. כך למשל: פיתוח מערכות פיקוד ובקרה להשקיה מרחוק – למנוע ירי בחקלאים ולהציל חיי אדם, מערכת הקשר הלאומית, מערכות קשר מוצפנות לצה”ל, מערכת הצפירה הלאומית, ופרויקטים של ערים חכמות בישראל.

מרכז המחקר והפיתוח, שהוקם  ב-1972 על ידי חברת מוטורולה העולמית כקבוצת המו”פ הראשונה של החברה בישראל, מהווה גם כיום מרכיב מרכזי באסטרטגיית הפיתוח הגלובלית של מוטורולה.

גם בימים אלו, כמנהיגה גלובלית בתעשייה ובטכנולוגיה, מוטורולה שמה לה למטרה להוביל את תחום החדשנות ולהוות גורם המעצב את עתידה של טכנולוגיות התקשורת בעולם בעידן של מהפכה דיגיטלית ומודרניזציה ברשת עם פתרונות  רדיו ו-LTE משולבים.

שמעון דיק מנכ”ל מוטורולה ישראל ציין: “המשימה של מוטורולה הייתה ועודנה לחבר אנשים באמצעות טכנולוגיה, במיוחד בנקודות הקריטיות בעבודתם הן במגזר הציבורי כמו משטרת ישראל וצה”ל והן במגזר הפרטי- בתאגידים גדולים, חברות שירותים ועוד. הלקוחות שלנו בישראל ובשאר העולם סומכים על המומחיות שלנו, על השירותים והפתרונות שאנו מספקים, ומאמינים בשנים של ניסיון וחדשנות שצברנו”

כיום, מוטורולה סולושנס מספקת פתרונות ושירותי תקשורת מתקדמים עבור יותר מ-100,000 לקוחות בתחום בטחון הציבור ובשוק המסחרי ביותר מ-100 מדינות.

בשנת 2018 רכשה החברה את Avigilon, אשר פיתחה פלטפורמת ווידאו מתקדמת לצרכי אבטחה המשלבת בינה מלאכותית, ובכך הרחיבה את הפורטפוליו של מוטורולה סולושנס עם מוצרים וטכנולוגיות חדשות ללקוחות מסחריים וארגוני ביטחון ציבור.

 

תגובות סגורות