חדשות היום

מנכ״ל חברת האוטו-טק הרמן בפגישה עם נתניהו: מרחיבים נוכחות החברה בישראל. חנך מרכז חדש של החברה בהוד השרון לפיתוח פתרונות תקשורת, הגנת סייבר ורכב חכם

נשיא ומנכ״ל חברת האוטו-טק HARMAN, דינש פאליוול, המבקר בישראל, נפגש עם רוה״מ בנימין נתניהו והדגיש את מחויבות החברה לפעילות בישראל. פאליוול חנך מרכז חדש של החברה בהוד השרון – שיכלול מעבדת רכב גדולה – בו יתבצע פיתוח פתרונות תקשורת, הגנת סייבר ורכב חכם. 

בטקס חנוכת המרכז דיבר האורח על החשיבות של הגידול בפעילות החברה בישראל. ״אנו מוכנים כעת לשלב הבא בצמיחה שלנו – מכוניות מקושרות ונהיגה אוטונומית. לרוח היזמית והחדשנות שרואים כאן בישראל יש חלק חשוב ומשמעותי באסטרטגיה הזו״.

 

HARMAN International, הנמצאת בבעלות מלאה של סמסונג, ומתמחה בפיתוח של מוצרים וטכנולוגיות מתקדמות עבור תעשיית הרכב, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, הודיעה על הרחבת נוכחות החברה בישראל. HARMAN מאחדת את פעילות 3 מרכזי הפיתוח שלה, המפוזרת כיום במספר אתרים, למבנה אחד בהוד השרון, בשטח של מעל 4,300 מ״ר. המבנה החדש בן שלוש הקומות כולל מעבדת רכב חכם, במסגרתה יוכל הצוות הישראלי לחקור ולבחון בתנאי אמת את הפתרונות שמפותחים בישראל בתחומי העברת עדכוני תוכנה אלחוטיים למכוניות ופתרונות ענן לכלי רכב.

בטקס חנוכת המרכז החדש שהתקיים בנוכחות נשיא ומנכ״ל HARMAN, דינש פאליוול, דיבר האורח על החשיבות של הגידול בפעילות החברה בישראל. ״אנו מוכנים כעת לשלב הבא בצמיחה שלנו – מכוניות מקושרות ונהיגה אוטונומית. לרוח היזמית והחדשנות שרואים כאן בישראל יש חלק חשוב ומשמעותי באסטרטגיה הזו״, אמר פאליוול.

פאליוול, שהוזמן לישראל לשמש כדובר מרכזי בכנס השנתי של מנהלת תחליפי דלקים במשרד רוה״מ, Smart Mobility Summit, שנערך השבוע בתל אביב, אף נפגש עם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, ובהמשך ינצל את ביקורו לפגוש אנשי מפתח וחברות הפעילות בתעשיית הרכב והתחבורה החכמה. 

״כמנהיגת חדשנות עלינו לבנות צוותים חזקים על פני כל הגלובוס. מהודו, לארה״ב ומישראל לסין, האנשים שלנו, הן במדינות מפותחות והן באזורים בצמיחה, יוצרים את העתיד של הקישוריות״, אמר פאליוול. ״הכוח של העובדים שלנו, שטמון בגיוונו, והקשר העמוק שיש לנו עם סמסונג, ממצבים אותנו בתפקיד מרכזי, הן בבתים והן במכוניות״.

אחת מהסיבות למעבר של HARMAN למבנה החדש נובעת מהצורך במקום לקליטת עשרות עובדים חדשים, בשל גידול מתמשך של פעילות החברה בישראל. כמרכז חדשנות, פועל כיום בישראל צוות מיומן ומקצועי של אנשי פיתוח ומהנדסים בכירים, שמתמקד בין היתר, בפיתוח טכנולוגיות ענן, הגנת סייבר ועדכוני תוכנה מרחוק, אשר יעצבו את העתיד בתחומי הרכבים האוטונומיים, פלטפורמות מקושרות ומציאות רבודה, עבור לקוחות החברה ושותפיה.

לדברי אורן בצלאלי, מנכ״ל HARMAN ישראל וסגן נשיא בכיר לפלטפורמות תוכנה, קצב הגידול של היקפי הפעילות של החברה בעולם ובישראל הוא מהיר וההשלכות המידיות הן קליטה קבועה של עובדים. ״אנו מחפשים כל הזמן את אנשי המקצוע האיכותיים ביותר בתחום. היה חשוב לנו שכולם יעבדו במקום אחד, כשהם תורמים במשותף לפיתוח מוצרים ופתרונות שמעצבים כיום את עתיד תעשיית הרכב העולמית״, אמר בצלאלי.

HARMAN רכשה בחמש השנים האחרונות בישראל שלוש חברות סטארט-אפ: iOnRoad , המפתחת מערכות AR לכלי רכב, Red Bend, שמאפשרת לחבר את המכוניות של היום לענן וחברת הגנת הסייבר לרכב TowerSec.

HARMAN (harman.com ) מתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, ביניהם: מערכות מכוניות מקושרות (חכמות), מוצרי אודיו ווידאו, פתרונות אוטומציה ארגוניים ושירותים התומכים באינטרנט של הדברים (IoT). שרותי התוכנה של HARMAN מניעים מיליארדי מערכות ומכשירים ניידים, כשהם מקושרים  ומאובטחים על פני כל הפלטפורמות בהן הם פועלים, מהעבודה, דרך הבית ועד למכונית ולמובייל. החברה מעסיקה מעל 30,000 עובדים ברחבי העולם. בשנת 2017 נרכשה החברה על ידי חברת סמסונג אלקטרוניקס תמורת 8 מיליארד דולר.

תגובות סגורות