חדשות היום

אן קיירנס סגנית נשיא מאסטרקארד תעמוד בראש משלחת השקעות וטכנולוגיה של UK Israel Business לישראל

אן קיירנס, (Ann Cairns) סגנית הנשיא במאסטרקארד, תעמוד בראש ביקור משלחת השקעות וטכנולוגיה של בכירי המערכת הפיננסית באנגליה לישראל. המשלחת מאורגנת על ידי UK Israel Business המשמש כלשכת מסחר בילטרלית בעידן הדיגיטלי ותתמקד בזירת היי-טק הישראלי.

שיתוף הפעולה של מאסטרקארד עם הארגון, והצטרפותה למשלחת נובעת מתוך התפיסה האסטרטגית של החברה כי השוק הישראלי הינו מקור מוביל לחדשנות טכנולוגית. מטרתה של מאסטרקארד ליצור תשתית שיתופית עם חברות ישראליות אשר יוכלו לשפר ולשדרג את רמות השירות המוצעות ללקוחות ועסקים ברחבי העולם.

אל הביקור אשר יחל ב-18  לנובמבר ויסתיים ב-21 לחודש, יצטרפו מנהלים בכירים מחברות גלובליות רבות ובניהן: מאסטרקארד, סיטיבנק (Citi), IAG, Zapper ,Payzone  ו- BigChange אשר יפגשו עם גיל שוויד, מייסד ומנכ”ל צ’ק פוינט, זיו אבירם, מייסד ומנכ”ל OrCam, אבי זאבי מקרן הון סיכון ויולה, ד”ר אראל מרגלית מייסד ויו”ר JVP, פרופסור יוג’ין קנדל, העומד בראש עמותת “סטארט אפ ניישן סנטרל“, ג’ון מדבד, המייסד והמנכ”ל של Owecrowd, דורון מייסדורף,  מייסד ומנכ”ל StoreDot, יוסי וולף מייסד ומנכ”ל של Temi, מייקל אייזנברג, שותף בקרן ההשקעות אלף, סעד נאשף וידין קאופמן מייסדי סאדרה וו’נצרס, ד”ר אורנה ברי וכן עם חברות Team8, Payoneer, ,Personetics Riskified, ,Colu QEDit, ,ProoV SparkBeyond ו- .INFI

בנוסף, בשיתוף עם שירותי הענן של אמזון, ומשרד עורכי דין מיתר, ארגון UK Israel Business ומאסטרקארד מארחים את סר רונלד כהן וחמי פרס למפגש בנושא ‘השקעות אימפקט- הכוח הכפול של השורה התחתונה‘ (Impact investing: the power of the double bottom line) שלאחריו ייערך קוקטייל לאורחים ישראלים אשר יוכלו להיפגש עם המשלחת.

UK Israel Business מטפח את הצמיחה הדינמית של עסקים והשקעות בין בריטניה לישראל. הארגון כאמור משמש כלשכת מסחר בילטרלית בעידן הדיגיטלי, המקשר בין עולם האונליין לבין האופליין, ומהווה בכך בסיס ליסוד ופיתוח העסקים. המטרה של הארגון לספק ערך חיוני כפלטפורמה לבניית קשרים, שיתוף תובנות ומידע עבור הצלחה ושגשוג של שותפי הלשכה.

בשנתיים האחרונות ארגנה UK Israel Business מספר משלחות מבריטניה לישראל שהניבו תוצאות משמעותיות. חברות ישראליות וחברות סטארט-אפ שנפגשו בעבר עם משלחות מ- UK Israel Business, קיבלו השקעות, נרכשו  או יצרו שותפויות עם חברות ויחידים בבריטניה כתוצאה ישירה מהמפגשים. יתר על כן, החברות הישראליות מעמיקות את הידע שלהם לגבי עסקים עם בריטניה באמצעות דיונים עם משתתפי המשלחת.

אן קיירנס, סגנית נשיא מאסטרקארד מציינת כי “אני שמחה להגיע לביקור בישראל ולהכיר טכנולוגיות חדשניות ועתידיות. עולם התשלומים נמצא זמן רב בחוד החנית של חדשנות טכנולוגית, ובאמצעות  שיתופי פעולה מוצלחים והתמקדות בעתיד יש לנו את היכולת להניע טכנולוגיות מהפכניות המועילות לאנשים בכל מקום. העולם הדיגיטלי המתקדם והמשתנה מעניק לנו את ההזדמנות לרתום טכנולוגיות חדשות לשיפור החוויה, הביטחון והפשטות לאנשים ועסקים. אני מצפה לבחון ולחקור את הפתרונות החדשים שישותפו ויוצגו במשלחת.

הוגו ביבר מנכ”ל UK Israel Business מציין כי “תכנית המשלחות שלנו ממשיכה להתפתח. בחודשים האחרונים עבדנו בשיתוף פעולה הדוק עם מאסטרקארד כדי לבנות מסלול אינטנסיבי המדגיש את תחומי החדשנות והחשיבה שבהם ישראל מצטיינת. קשה למצוא היום חברה בריטית שאינה משתמשת בחדשנות ישראלית. UK Israel Business רואה יתרונות עצומים לבריטניה לאימוץ עוד חידושים מתקדמים ופורצי דרך מישראל”.

 

תגובות סגורות