חדשות היום

חברת IonTerra הישראלית הכריזה על שני מוצרים חדשים לשיפור האמינות של רכבים אוטונומיים ומערכות בטיחות ברכב

הסטארט-אפ הישראליIonTerra  הכריז בכנס תחבורה חכמה שהתקיים השבוע בתל אביב על השקה של שני מוצרים חדשים, המבוססים על פלטפורמת התוכנה rtCVITM, אשר מאפשרים קפיצה באמינות רכבים אוטונומיים אשר מפותחים כיום.

“IonTerra מרחיבה את הפלטפורמה שלה בעולם הרכבים האוטונומיים מגילוי של עצמים להבנה ומידול של סביבת הרכב” אומר טורסטן בוכמאייר, מנכ”ל IonTerra. בשימוש במוצרים החדשים, שוק הרכבים האוטונומיים מוכן לבצע את הקפיצה הנדרשת באמינות ומהימנות, עבור רמה 4 ו 5 של נהיגה אוטונומית מלאה.”

המוצר הראשון נקרא rtCVITM 360 Cognition והוא מספק תמונה מדויקת של כל הטווח המכוסה על ידי חיישני הרכב האוטונומי, 360 מעלות מסביב לרכב, לאחר ביצוע אינטגרציה של מידע גולמי היוצא מהחיישנים השונים (למשל מצלמה, רדאר, לידר). מדובר במידול בתלת מימד של סביבת הרכב, מדידת מרחק אובייקטים מהמכונית הנוסעת, מהירות אובייקטים, מעקב אחרי מיקום אובייקטים וחיזוי מסלולם. rtCVITM 360 Cognition משתמש בטכנולוגיה רשומת הפטנטים של IonTerra של היתוך מידע גולמי מחיישנים (Raw Data Sensor Fusion), אשר משלבת מידע גולמי היוצא מחיישני הרכב האוטונומי, על מנת לבטל את החסרונות הגלומים בשימוש בכל חיישן בנפרד (למשל בתנאי תאורה או מזג אויר קשים).

המוצר השני נקרא rtCVITM Intelligence. מוצר זה משלב בינה מלאכותית בפלטפורמה הקיימת על מנת שתוכל ללמוד אובייקטים חדשים בעצמה, ולא רק לזהות אובייקטים שהוגדרו מראש. הפלטפורמה יכולה ללמוד אובייקטים חדשים גם על ידי שילוב ואינטגרציה עם פלטפורמות אחרות של חישה ברכבים אוטונומיים, והרצת אלגוריתמי הלמידה שלה על המידע שהתקבל מפלטפורמות אלו, על מנת להגדיל את מאגר האובייקטים הקיים ולחוות דעה בטכנולוגיה נוספת.

“שני המוצרים החדשים של IonTerra מגדילים את מהימנות הרכב האוטונומי, ומורידים חסמים הקיימים בטכנולוגיות הקיימות”, אומר טורסטן בוכמאייר. “טכנולוגיות למידה עמוקה צריכות ללמוד אובייקטים חדשים לאורך מיליוני קילומטרים של נהיגה. הפתרון של IonTerra הוא פתרון אנליטי ולא סטטיסטי, שיכול ללמוד בקלות אובייקטים חדשים, ללא צורך בלמידה ממושכת. אבל הגמישות של פלטפורמת rtCVITM נובעת גם מהעובדה שמדובר בפלטפורמה הפתוחה לאינטגרציה עם פלטפורמות אחרות ברכב. אינטגרציה עם פלטפורמות אחרות ברכב מאפשרת לנצל מידע הנצבר בטכנולוגיה שונה יחד עם מידע הנצבר בטכנולוגיית  rtCVITM האנליטית, ובכך להגדיל את מהימנות הרכב האוטונומי למקסימום.”

תגובות סגורות