“סימפו” – מרקט פלייס ארגוני לכלים ותוכנות ארגוניות שימושיות

חברת סימפו, הפועלת ממתחם אורבן פלייס בתל אביב, משיקה הבוקר פלטפורמה חדשה, המרכזת סל שירותים ארגוני. הפלטפורמה של סימפו מאפשרת לעובדים גישה לכלים ותוכנות שימושיות, כגון מערכת הדרכה ופעולות אוטומטיות.

מייסדי החברה, יוחנן חרושצ’וב (29) משמש כסמנכ”ל תפעול, ויובל כרמי (28), המשמש כמנכ”ל, הכירו כשעבדו יחד בחברת DUDA. בשנת 2016, הקימו השניים את החברה הראשונה שלהם ActionBar, הציעה מערכת שאלות ותשובות חכמה, ומיידית, ולפני כשנה צירפו לשורותיהם את דון נוימרק (27) המשמש כמנהל מוצר טכני ארז אסולין (32), המשמש כמוביל הטכנולוגי והקימו את סימפו. משכנן של משרדי החברה בישראל ובפאלו אלטו בארה”ב, ועד כה גייסה החברה כמיליון דולר מגופים מובילים כמו Janvest Capital, UpWestLabs, Seedcamp וארבעה משקיעים פרטיים.

בחודשים הקרובים החברה צפויה לצאת לסבב גיוס נוסף בארצות הברית – השוק העיקרי אליו היא פונה. מבין לקוחותיה רשת מרכולי הענק Walmart, Instapage, רסיט בנק,  Monday הישראלית ועוד.

לדברי יוחנן חרושצ’וב, מייסד וסמנכ”ל תפעול בסימפו: “סימפו נותנת לארגונים, את כל צרכי התוכנה שלהם במעטפת אחת. על ידי התקנת הסקריפט של סימפו, נפתחת לרשות העובדים חנות אפליקציות ייעודית, המציעה עשרות אפליקציות ותוכנות מחוץ לליבת הארגון, כגון מערכות שונות של הכרזות, עדכונים, פעולות אוטומטיות, הדרכות ועוד. כך, במקום לפתח את הדברים בעצמם, מנהלי המוצר יוכלו להתקין את הדברים האלה בתוך כמה דקות”.

 

תגובות סגורות