חדשות היום

טלדור רוכשת את אחת ממובילות  שוק ה-BI בישראל – ליבי

ליבי מספקת פתרונות תוכנה למאות לקוחות במשק הישראלי, ורכישתה תמצב את טלדור בתחום ה-BI הארגוני. העסקה כפופה לאישור הממונה על ההגבלים הישראלים ותצא לדרך בשבועות הקרובים

קבוצת טלדור הודיעה כי היא רוכשת את חברת ה-BI ליבי טכנולוגיות תוכנה בע”מ. השלמת העסקה כרוכה בהשלמת תהליך קלוזינג. העסקה מוערכת ע”י גורמים בענף בסדר גודל של 8-10 מליון ₪.

חברת ליבי היא אחת מהחברות המובילות שוק ה-BI הישראלי. היא פועלת מזה שני עשורים ומספקת פתרונות תוכנה, מבוססי Cognos ומוצרי BI נוספים, ויישום פרויקטים בתחום. התמחות החברה בהטמעה של פתרונות תוכנה בקרב ארגונים בינוניים וגדולים במגזרי המשק השונים בישראל. כאחת מנציגות חברת IBM, הטמיעה פתרונות BI במאות ארגונים בישראל. ובכלל זה במגזר הממשלתי–ציבורי, ביחידות צה”ל השונות, במגזר הפיננסי–ביטוחי, חברות צריכה וקמעונאות, חברות פארמה, חברות טלקום, חברות טכנולוגיה ועוד.

החברה הוקמה בשנת 1996 ומונה כיום כ-30 מומחי BI, המהווים מרכז ידע גדול בישראל לתוכנות BI. משכנה של ליבי הוא ברחוב תובל ברמת גן, והיא מנוהלת ע”י ירון הירשזון ודוד קפלן.

עסקת הרכישה כפופה לאישור רשות הגבלים העסקיים ואמורה לצאת לדרכה בעוד מספר שבועות. לפי מנכ”ל טלדור, נתי אברהמי, “העסקה תמצב את הקבוצה, ביחד עם ליבי, כשחקן משמעותי בתחום ה-BI הארגוני, ותרחיב את יכולות הקבוצה גם בעולמות הביג דאטה, בהם טלדור, באמצעות חברת הבת טריבייס, נחשבת למובילת שוק. חברת ליבי תנוהל תחת קבוצת מערכות של טלדור”.

מנכ”ל ליבי, דוד קפלן: “אנו שמחים להצטרף לקבוצת מערכות של חברת טלדור. החברה ועובדיה ימשיכו בפעילות הענפה והחדשנית עבור החברות הגדולות במשק”.

בתמונה: עובדי חברת ליבי בטיול

תגובות סגורות