קסניה הודיעה כי אולימפוס תשקיע 20 מיליון דולר במדיטייט עם אופציה לרכישת כל מניות מדיטייט, בכפוף לאבני דרך

קסניה ונצ’ר קפיטל (ת”א: קסנה), חברת השקעות ציבורית המתמחה בחברות מכשור רפואי, טכנולוגיה ו-IT, מודיעה כי חברת הפורטפוליו מדיטייט (Medi-Tate. מוחזקת בכ-14% בדילול מלא) המפתחת מוצרים לטיפול במחלות של השופכה והערמונית, גייסה 20 מיליון דולר מאולימפוס – חברת מכשור רפואי יפנית.

מוצר הדגל של מדיטייט מיועד לטיפול בחולים הסובלים מערמונית שפירה מוגדלת (benign prostate hyperplasia, BPH).

במסגרת ההשקעה כעת, קיבלה אולימפוס זכויות שיווק בלעדיות של המוצר של מדיטייט במספר מדינות בעולם, וכן אופציה לרכישת כל מניות מדיטייט, בכפוף לאבני דרך. להערכת מדיטייט, ההשפעה של השלמת העסקה על דוחותיה הכספיים,ללא מימוש האופציה האמורה, היא גידול בנכסי החברה בהיקף של כ-5 מיליון שקל. ככל וחברת אולימפוס תממש את האופציה כאמור, ההשפעה על דוחותיה הכספיים של החברה תהיה גידול של כ-90 מיליון שקל בנכסי החברה. השלמת הסכם ההשקעה כפופה להתקיימותם של תנאים מתלים.

קסניה עוסקת בהשקעה ופיתוח בשלבים מוקדמים של חברות טכנולוגיה ומדעי החיים בישראל, כאשר בנוסף למימון, קסניה מספקת שירותי מנטורינג, יעוץ אסטרטגי ועסקי וסיוע בגיוסי הון לחברותיה. כמו כן מספקת החברה שירותים מקיפים בשלבי החיים הראשונים של החברות המושקעות. מאז הקמתה בשנת 2004, קסניה השקיעה בלמעלה מ-30 חברות, אשר הגיעו להישגים טכנולוגיים ועסקיים משמעותיים, וביססה שיתופים פעולה משמעותיים וקשרים אסטרטגיים עם שותפים מובילים בישראל, ארה”ב ובמזרח הרחוק.

תגובות סגורות