חדשות היום

מיזם בלוקצ’יין ישראלי-סיני חדש: קבוצת אמן יוצאת בשיתוף פעולה עם ממשלת סין להקמת פעילות בלוקצ’יין חדשנית במחוז יונאן המתפתח

קבוצת אמן הכריזה היום על הקמתו של מיזם משותף עם הגוף המסחרי והכלכלי של מחוז יונאן, YIG, בתחום הבלוקצ’יין. קבוצת אמן, בין חברות ה-IT המובילות בארץ ובעלת פעילות בינלאומית ענפה, מובילה פיתוח של פלטפורמת בלוקצ’יין מתקדמת, ולאור הביקוש הרב בסין, נבחרה על ידי ממשלת סין וממשלת מחוז יונאן להוביל טכנולוגית את המיזם המשותף.

ההכרזה על שיתוף הפעולה הייחודי נעשתה במסגרת כנס החדשנות ישראל-סין מחוז יונאן במעמד סגן מושל מחוז יונאן, ז’ונג גואינג, ושגריר סין בישראל, ז’אן יונג־שין.

הבחירה בקבוצת אמן הינה הודות לפלטפורמת הבלוקצ’יין המתקדמת שפיתחה הקבוצה והידע הרב שצברה לאורך השנים, אשר יאפשרו זירוז תהליכי היישום וההתאמה המהירה לצרכים ההולכים וגוברים בסין, לרבות המסחר הימי הכולל ופעילות הייבוא והייצוא של המחוז.

במסגרת שיתוף הפעולה בין מחוז יונאן בסין לבין קבוצת אמן, מתעתדים שני הצדדים להמשיך ולהעמיק את הפעילות המשותפת בתחומים נוספים, ובכלל זאת גם בעולמות ה-FinTech וה-Big Data.

מנכ”ל קבוצת אמן, בן פסטרנק: “סין משקיעה כספים ומשאבים רבים לפיתוח פתרונות טכנולוגיים, לשימוש המדינה כולה, ודרכה ליתר העולם. פעילות הבלוקצ’יין נבחרה כטכנולוגייה החדשנית הראשונה שתוצא לפועל במסגרת שיתוף הפעולה הבינלאומי בליווי מומחים שלנו, והיא תיושם במספר פרויקטים מרכזיים בסין, בתחומי מסחר ופיננסים, רפואה, לוגיסטיקה וחקלאות.

פסטרנק הוסיף: “אני מאמין כי השותפות האסטרטגית הזו פותחת לשתי המדינות אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות, ואנו נלהבים ונרגשים לקראת שיתוף פעולה חשוב זה. במסגרת האסטרטגיה שלנו להרחיב את פעילותנו הבינלאומית הענפה, והודות לאופי החדשני של סין, בכוונת קבוצת אמן להמשיך ולהשקיע מאמצים רבים בשוק הסיני”.

קבוצת אמן הינה אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום הטכנולוגיה וה-IT. הקבוצה מונה כ-2000 עובדים ופועלת ממשרדים ראשיים בישראל, עם חברות בנות בארץ ובחו”ל. הקבוצה מובילה פעילות בינלאומית גדולה עם משרדי פיתוח, יישום ומכירות ב-7 מדינות עם כ-700 עובדים גלובליים, והיא החלה בשנה האחרונה את פעילותה בסין.

תגובות סגורות