חדשות היום

KLA-Tencor: התחלה חיובית של שנת הכספים 2019: הכנסות של מעל מיליארד דולר, רווח של 396 מיליון דולר והמשך הובלה של השוק העולמי בתחומי בקרת ייצור שבבים

, מהחברות המובילות בעולם בתחום פתרונות למדידה ובקרה של ייצור שבבים (NASDAQ: KLAC), דיווחה על תוצאותיה העסקיות לרבעון הראשון של שנת הכספים 2019  שהסתיימה ב- 30 בספטמבר 2018. החברה מדווחת על רווח נטו (GAAP) בסך 396 מיליון דולר והרווח GAAP למניה מדוללת עמד על 2.54 דולר, עם הכנסות של 1093 מיליון דולר.

״KLA-Tencor סיפקה עוד רבעון עם ביצועים מרשימים, כשהיא מדגימה את המשך ההובלה הטכנולוגית שלנו בשוק העולמי״, אמר ריק וואלאס, נשיא ומנכ״ל KLA-Tencor. ״זוהי הוכחה נוספת לערך שקו המוצרים המגוון שלנו תורם להצלחה העסקית של לקוחותינו. אנו מאמינים שאנו ממוצבים היטב כיום כדי להמשיך ולמלא לטווח הארוך את ציפיות בעלי המניות שלנו״.

לדברי אורי תדמור, נשיא חברת KLA-Tencor ישראל, הפועלת במגדל העמק, נתוני הרבעון הראשון של שנת 2019 מדגימים היטב את ההובלה של החברה בשוק העולמי של בקרת ייצור שבבים. ״התוצאות הטובות, רבעון אחר רבעון, משקפות את החשיבות האסטרטגית של מדידה, בקרה ומטרולוגיה, בהיותן טכנולוגיות המאפשרות את המשך הצמיחה והגידול של הדורות הבאים של שווקי שבבי הזיכרון והמעבדים״.

תגובות סגורות