חדשות היום

CTERA ו- IBM משתפות פעולה על מנת לאפשר לארגונים גדולים גישה מאובטחת לענן

כניסת הענן היוותה שינוי דרמטי בנוף ה-IT ברחבי העולם. על פי מחקרי שוק, קצב הצמיחה השנתי של אחסון בענן צפוי לגדול באופן , ולהגיע לגודל שוק של 92.488  מיליארד דולר עד 2022 . אחסון בענן מציג אתגרים משלו שארגונים חייבים לפתור כגון אבטחה, ביצועים , זמינות, אוטונומיה וריבונות נתונים.

כשעוברים לסביבת ענן, ארגונים רוצים להעביר את שירותי הקבצים המרוחקים שלהן לפתרונות מודרניים  ולשמור על רמת  אמינות ואבטחה כמו גם על היכולת לגדול בכמות הנתונים שלהם.

שיתוף הפעולה בין  CTERA ו IBM Cloud Object Storage  (COS) מאפשר לארגונים לעבור לסביבת ענן תוך מודרניזציה של מערכות ה IT  ואבטחת המידע של הקבצים.  המעוניינים במודרניזציה של ה- IT שלהם ואינם מעוניינים להתפשר על איכות השרות.

סאבו דיאב, סמנכ”ל שיווק גלובלי ב- CTERA אמר כי: ” CTERA  משלבת את פלטפורמת ניהול הקבצים הארגוניים שלה על גבי התשתית של IBM COS ומציעה ללקוחות  מעבר  ממערכות אחסון קבצים מהדור הקודם לשירותים מבוססי ענן מודרניים.”

פלטפורמת ניהול הקבצים של CTERA  מאפשרת ללקוחות לאחד קבצים המפוזרים  במשרדים מרוחקים בעולם  בתחנות עבודה של משתמשים, במחשבים ניידים, בהתקנים ניידים – למאגר מרכזי ומאובטח.

שיתוף הפעולה IBM COS  ופתרון מבוסס התוכנה של CTERA מייצר מערכת קבצים בקנה מידה של פטה-בייטים  במספר מיקומים גיאוגרפיים רב, כך שמשתמשים ארגוניים יכולים לגשת, באופן מאובטח, לקבצים מכל מיקום ומכל מכשיר, ביעילות ובביטחון  , תוך שימוש ביכולות יחודיות בתחום הדחיסה (deduplication) , גיבוי, סינכרון והצפנה של מידע. פתרון CTERA-IBM המשולב הופך להיות הבחירה האולטימטיבית של לקוחות בתעשיות רבות כמו כספים , ממשלה ובריאות, בעלי סטנדרט אבטחה גבוה  לפרטיות, ושמירה על נתונים.

ג’ניפר סטרומברג, מנהלת השווקים הגלובליים ב- IBM COS הוסיפה: ” אנחנו ב-IBM רוצים להקל על ארגונים לשדרג את אחסון הקבצים שלהם, הצוות שלנו נרגש לראות איך הפתרון המשולב CTERA-IBM מייעל תהליך זה. אנו ממשיכים לראות מומנטום גדול עם לקוחות גדולים המשתמשים בפלטפורמת CTERA ומצפים להציע להם פתרון חסכוני וקל יותר לניהול IT”.

תגובות סגורות