חדשות היום

בינה מלאכותית משנה את הדרך שבה ארגון מתפקד

כמה פעמים חשבתם: הלוואי שהיה רובוט שהיה יכול לעשות את העבודה במקומי? ישנן המון מטלות סיזיפיות במקום העבודה שלוקחות לא מעט זמן והיינו שמחים להיפטר מהם כמו דו”חות, הפקת רשימות, איסוף מידע והצלבה וכדומה.

חברת Kryon Systems הישראלית, אשר נחשבת לפלטפורמת הטכנולוגיה המובילה בעולם ליצירת בוטים המסוגלים לבצע כמעט כל תהליך ארגוני באופן אוטומטי ((RPA, עומדת מאחורי מערכת אוטומציה חדשה מבוססת בינה מלאכותית (AI), בשם Process Discovery אשר תשנה את פני סדר העבודה בארגון.

כך מייעלים תהליכים בארגון

בפועל, הפתרונות של החברה מציעים אוטומציה מלאה. הפיתוח החדש המבוסס בינה מלאכותית מאפשרת זיהוי אוטומטי לחלוטין של כלל התהליכים העסקיים בארגונים, ניתוח, ולמידה שלהם בתוך זמן קצר והפיכתם לאוטומציות מלאות ישירות מתוך המערכת ללא צורך בביצוע תהליכי ייעוץ ופיתוח מורכבים ויקרים- החברה מגדירה יכולת חדשנית זו בשם One Click Automation. בעזרת מערכת זו ניתן לשנות ולשפר באופן חסר תקדים את מודלי העבודה הקיימים בארגונים, לפתח ולנהל פתרונות אוטומטיזציה בפרט ותוכנה ארגונית בכלל, תוך הפחתה ניכרת בעלויות התהליך ובהוצאות הארגון הכוללות והעלאה דרמטית ביעילות.

ככלל תחום ה-RPA מתפתח בקצב מהיר בכל העולם וגם בישראל. עד שנת 2020, תחום זה צפוי לצמוח ב-60% לעומת השנה, ויעמוד על 5 ביליארד דולר. כבר היום 28% מהחברות בעולם אימצו את השיטה ומעניקים לעובדים שלהם אפשרות לחלוקת עבודה בין רובוט ממוחשב לאדם.

Process Discovery מבוססת על מספר רב של פטנטים וטכנולוגיות ייחודיות לקריון בתחומי OCR, Computer Vision, ובינה מלאכותית ולמעשה “רואה” ומבינה את כלל הפעולות אותן מבצעים העובדים בארגון. מודלי הבינה המלאכותית מעבדים את כלל המידע המתקבל בזמן אמת ומצליחים לפרק ולהפריד את כלל המידע לכדי תהליכים עסקיים ברורים באופן אוטומטי לחלוטין. בעזרת המערכת ארגונים יכולים לזהות, לנתח ולבצע פעולות של אוטומציה לאורך ולרוחב הארגון בזמן אמת ותוך ביצוע אופטימיזציות מול שינויים. כל זאת בפרקי זמן קצרים של שבועות ואפילו ימים בודדים.

השימוש במערכת כזו מאפשר לארגון קיצור של זמני תהליך האוטומציה (זיהוי, ניתוח, פיתוח) לפרק זמן של כ-30 ימים בלבד, תהליך שארך עד כה כ-4-6 חודשים. בנוסף, יכולות הבינה המלאכותית מאפשרות זיהוי וניתוח של כל תהליכי הארגון בזמן אמת בניגוד לפוקוס מלאכותי במספר מצומצם של תהליכים מוגדרים מראש. מערכת זו מייצרת הפחתה משמעותית של העלויות הכרוכות בביצוע של אוטומציה, הפחתה שנעמדת בלפחות 80%, לעומת תהליכים דומים המבוצעים כיום על ידי המתחרים.

יתרונותיה של המערכת טמונים בשלוש חזקותיה: ראשית, המיפוי נעשה באמצעות בינה מלאכותית וממפה את התהליכים הארגוניים בזמן אמת. שנית, הוא מקיף את כלל התהליכים הארגוניים, על גבי כל הפלטפורמות הארגוניות, כך שלמעשה כולל את כלל התהליכים האנושיים בארגון. לבסוף, תהליך המעבר לאוטומציה הרובוטית נעשה גם הוא בפלטפורמת ה- RPA ובלחיצת כפתור, כך שאין צורך בפיתוח של מושגי אוטומציה חדשים.

הראל טייב, מנכ”ל .Kryon Systems
צילום: שי שבירו.

מנכ”ל Kryon Systems, הראל טייב מסביר בריאיון למערכת ניו-טק מגזין –  “Process Discovery הוא פריצת הדרך לה חיכו בעולם ה-RPA. מדובר בפתרון מהפכני המציע ניהול ארגוני בעל רמה של נראות עמוקה לתהליכים היומיומיים ברחבי הארגון, המגדירים את התחרותיות, הפרודוקטיביות ואת מעורבות העובדים. חשיפה זו מובילה לאוטומציה בעלת השפעה גבוהה על זרימת תהליכי העבודה ויצירת ערך כלכלי מהותי בחברות.”

טייב מוסיף לספר: ” Kryon השיגה את הפריצה הזאת בעזרת פיתוח מתקדם למערכות הבינה המלאכותית ולמידת המכונה, שהיו בלב ייעול תפוקת העבודה של לקוחות כגון מיקרוסופט וקבוצת מלונות Wyndham. המערכות שלנו הן בין המתקדמות והחלוצות ביותר בשוק. אנו מכירים בכך שתהליכים עסקיים מורכבים מתהליכים שמתבצעים על ידי עובדים במחלקות מרובות ושונות וברוב המקרים דורשים קשר ישיר בין הגורמים השונים”.

“לעסקים יהיה סוף סוף שיטת אימוץ קלה במחיר חסר תקדים”

“הפתרון החדש יפחית משמעותית את עלויות התקורה, העיצוב והפיתוח בעזרת מנוע ה- AI המהפכני של Kryon המאפשר אוטומציה ללא התערבות אנושית ובמהירות חסרת תקדים.” מספרים בחברה. “למערכת Process Discovery יש את כל התובנות הדרושות כדי להפוך ולייעל תהליכים עסקיים. מוצר חדשני זה יסיר את “כאבי הראש” בפריסת RPA בארגונים, וכתוצאה מכך, לארגונים אפשרות להטמיעRPA  מלא בארגון בעלות תקורה מינימלית  (TCO – Total Cost of Ownership)

הישראלית שחולשת על כל העולם

מוצריה הטכנולוגיים של Kryon מסייעים ותומכים בעובדים ובחברות בכל אספקט אפשרי בהליך העבודה. גם תחומי המכירות כמובן לא נבדלים מכך- הרובוטים נותנים את התמיכה המלאה, בכל משימה שקשורה במכירות. בכך למעשה, נותר לאדם זמן למשימות אסטרטגיות יותר. “במבט לעתיד, אין ספק שהטמעת רובוטים והליכים אוטומטיים בהליכי מכירה, מהווה סוג של שינוי. אולם, שינוי זה פשוט מאפשר לעובדים לעסוק בסוגיות חשובות יותר במקום העבודה. לחברה שלנו, יש מוצר שמוריד כמעט לגמרי העובד את העבודה האדמיניסטרטיבית בכך שהרובוט עושה את העבודה במקומו בדיוק בעיתוי ובזמן הנדרש. מהצד השני, יש כלים שעוזרים לעובד בזמן אמת תוך שהוא עובד על פעולה מסוימת. המערכת מציעה לו שירותים תומכים, מעין עוזרת וירטואלית שמתקשרת עם העובדים הווירטואליים מאחורי הקלעים ומפעילה אותם”, מציין טייב.

 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות