חדשות היום

גילת ו-Hispasat נבחרו על ידי Dish Mexico לאספקת שירותי תקשורת פס רחב באיכות גבוהה לתושבי מקסיקו

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי Dish Mexico בחרה בפלטפורמה מרובת השירותים שלה, ה-SkyEdge II-c, הפועלת על גבי לוויין בקיבולת גבוהה של Hispasat, ה-Amazonas-5,לאספקת שירותי פס רחב באיכות גבוהה במקסיקו.

מקסיקו תחובר באמצעות שירות ON, שירות חדש המאפשר גישה לאינטרנט באיכות גבוהה על בסיס לוויין, אשר יחבר את תושבי מקסיקו שעד כה לא היו מחוברים לאינטרנט או היו מחוברים בצורה מוגבלת. שירות זה יכלול קישוריות פס רחב לוויינית מהירה כפתרון לאזורים מרוחקים בהם שירות קרקעי אינו זמין. שירות הפס הרחב ישתמש בארכיטקטורת ה-X של גילת ובטרמינלים הלווייניים שלה בעלי טכנולוגיית ה-DVB-S2X, הפועלים בתחום תדרי Ka באמצעות לוויין  Amazonas-5של Hispasat ששוגר לאחרונה.

“הפתרון המשותף של Hispasat וגילת יאפשר ל- Dish Mexicoלספק שירות אינטרנט איכותי לבתים ולעסקים קטנים ובינוניים.” אמר סנטיאגו אניס מנהל תחום האלחוט והשיווק ב-ON. “הפתרון מאפשר חבילות גלישה גמישות במהירויות ומחירים שונים במטרה לשרת את צרכי הלקוחות השונים בצורה הטובה ביותר.”

“אנו נרגשים מהבחירה של Dish Mexico בשירות הפס הרחב שלנו לצרכן,” אמר איגנסיו סנצ’יס, סמנכ”ל תחום מסחרי ב- Hispasat. הבדיקות הקפדניות שערכנו הציגו את חוסנו ויעילותו של הציוד של גילת בעבודה על גבי לוויין ה- Amazonas-5מרובה האלומות שלנו הפועל בתדרי Ka.”

“זכייה זו היא עדות לאמון ש-Dish נותנת בפתרון המשותף של  Hispasatושל גילת, והינו ביטוי לקשר החזק של גילת עם Hispasat לרווחתם של תושבי מקסיקו,” אמר טוביאס דזורדי, סמנכ”ל אזור אמריקה הלטינית בגילת. “הישג זה הינו צעד נוסף בדרך להגשמת חזונה של גילת לאפשר אינטרנט מהיר באיכות גבוהה ובעלות כדאית ברחבי העולם, ולמחויבות המתמשכת שלנו לאזור אמריקה הלטינית.”

 

תגובות סגורות