חדשות היום

מחברי USB עמידים למים Micro B ו- C בדירוג IP67

 טואלאטין, אורגון – 29 בינואר, 2019 – קבוצת Interconnect מבית CUI הכריזה היום על הוספת מספר דגמי מחברי USB עמידים למים, עם דירוגי אטימות (Ingress Protection) IP67 למשפחת מוצרי ה- USB של החברה. המחברים, המאפשרים הגנה מפני לחות ומזהמים סביבתיים, זמינים בתצורות שקעי Micro B ו- C Type, ועומדים בתקן USB 2.0 או USB 3.1 דור שני, בהתאם לדגם.

ממשקי ה- USB של חברת CUI מתאפיינים בסגנונות הרכבת SMT השמה משטחית (surface mount) ו- mid mount בכיוון אנכי או אופקי. חלק מהדגמים מעוצבים עם לוחיות הרכבה מפלסטיק המאפשרות יציבות רבה יותר על גבי ה- PCB. מחברי USB עמידים למים אלה, בעלי דירוג של עד 10,000 מחזורי זיווג וטווח טמפרטורות הפעלה מ- °C 40- עד °C 85, מהווים פתרון אמין ביותר למכשירים אלקטרוניים מסחריים וניידים. כל הדגמים גם תואמים להלחמה מחודשת, אפשרות המגבירה את מידת הגמישות שלהם במהלך תהליך ההרכבה.

ההתאמה של סדרת מחברי ה- USB מסוג C UJ31-CH-3-MSMT-TR-67 בתקן USB 3.1 דור 2, מאפשרת תמיכה נוספת במהירויות העברת נתונים של עד Gbps 10 ואספקת חשמל של עד W100 ב- V20. אפשרויות אלו הופכות מוצר זה לעמיד ורב-תכליתי המתאים למגוון יישומי I/O בתחום מוצרי האלקטרוניקה לצרכנים ומוצרי אלקטרוניקה ניידים, כולל טלפונים חכמים, פריטים נישאים ופריטי ציוד אוטומציה תעשייתיים.

מחברי USB עמידים למים אלה זמינים לרכישה מיידית, בטווח מחירים החל מ- 1.93 $ ליחידה ברכישת 1,500 יחידות באמצעות הפצה. לשאלות בנוגע לתמחור OEM אנא צרו קשר עם CUI.

סיכום
שם המוצר: מחברי USB עמידים למים

זמינות: מלאי עד 6 שבועות

משתמשים אפשריים: מוצרי חשמל מסחריים וניידים לשימוש תעשייתי או בתנאי חוץ

מאפיינים עיקריים: דירוגי IP67, USB 2.0 או USB 3.1 דור 2 תקני

עלות: 1.93$ ליחידה ל- 1,500 יחידות דרך הפצה


לפרטים נוספים אודות מחברי USB עמידים למים של חברת  CUI

תגובות סגורות