חדשות היום

ווסטרן דיגיטל חושפת בתערוכת MWC 2019 את כרטיס ה- SanDisk microSD המהיר בעולם בנפח של 1TB

חברת ווסטרן דיגיטל מציגה בתערוכת MWC 2019 בברצלונה את כרטיס הזיכרון המהיר בעולם בטכנולוגיית microSD בנפח של טרא-בייט שלם – 1TB* SanDisk Extreme® UHS-I microSDXC. הכרטיס החדש מציע מהירות גבוהה יותר וקיבולת גדולה הנדרשים על מנת לאגור ולהעביר כמויות מאסיביות של וידיאו ותמונות באיכות גבוהה, בסמארטפונים, רחפנים ומצלמות אקסטרים. רמות הקיבולת והמהירויות האלה מאפשרות לצרכנים ליצור כל תוכן בו הם מעוניינים – מבלי לדאוג לשאלות מגבלות נפח אחסון, או זמני העברה ארוכים במיוחד.

לנוכח הביקוש הגובר של צרכנים לתוכן באיכות גבוהה, ווסטרן דיגיטל מאפשרת כעת חוויה עשירה ומהירה יותר של אחסון תוכן בעזרת פתרון חדש המספק את השילוב המיטבי בין ביצועים וקיבולת, באופן המאפשר שימושים חדשים בתכנים אותם הם מצלמים.

הסמארטפונים והמצלמות הזמינים כיום מאפשרים לצרכנים ליצור בכף ידם תוכן באיכות גבוהה, בזכות כלים דוגמת ריבוי עדשות, יכולות פעילות מואצת (burst mode) והפרדה של 4K. ווסטרן דיגיטל ממשיכה לספק את הפתרונות המתקדמים ביותר הנדרשים על מנת להבטיח את יכולתם של צרכנים לצלם ולשתף רגעים מיוחדים, או ליצור תכני וידיאו לשימוש אישי או מקצועי.

לדברי Brian Pridgeon, מנהל השיווק של מוצרי מותג SanDisk בווסטרן דיגיטל: “אנשים סומכים על כרטיסי הזיכרון של SanDisk במשימות האגירה והשמירה של העולם בו הם חיים. המטרה המנחה אותנו היא לספק את החווייה המיטבית האפשרים, על מנת שצרכנים יוכלו לשתף את התכנים החשובים להם”.

כרטיס 1TB SanDisk Extreme UHS-I microSD מסייע בהעברת כמויות גדולות של תוכן באיכות גבוהה, בקצב מהיר מאי פעם – ומגיע למהירויות של עד 160MB בשניה. הכרטיס החדש מאפשר לצרכנים להעביר קבצים במהירות כמעט כפולה – ובכמחצית הזמן – לעומת כרטיסי UHS-I microSD סטנדרטיים, הזמינים כיום בשוק.

הכרטיסים מגיעים למהירויות הללו באמצעות מינוף של טכנולוגיית זיכרון ההבזק – פלאש – הייחודית של ווסטרן דיגיטל. כרטיס SanDisk Extreme החדש יהיה זמין גם בנפח של 512GB, ויתמוך במפרט A2 להפעלה וטעינה של אפליקציות במהירות הבזק. כרטיסי SanDisk Extreme UHS-I microSD בנפחים של 1TB ושל 512GB זמינים להזמנה מוקדמת ישירות מ- SanDisk.com, ויהיו זמינים למשווקים נבחרים כבר באפריל השנה.

תגובות סגורות