חדשות היום

חברת Kryon הישראלית השלימה סבב גיוס שלישי בגובה 40 מיליון דולר

חברת הטכנולוגיה הישראליתKryon , מובילה עולמית של פתרונות אוטומציה רובוטיים עבור תהליכים ארגוניים (RPA), מודיעה היום (ג’), על השלמת סבב גיוס שלישי בהיקף של 40 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן הון הסיכון OAK HC/FT, המשקיעה בחברות טכנולוגיות בתחום שירותי הרפואה והפיננסים. המשקיעים הקודמים Aquiline Technology Growth ו- Vertex Ventures מימשו את האופציה להרחיב את ההשקעתם גם בסבב הנוכחי.

סבב הגיוס הנוכחי מיועד להאיץ את מאמצי הפיתוח עבור הפלטפורמות הקיימות וכן להרחיב את יכולות החברה, באמצעות פלטפורמות חדשות מבוססות גם הן, בינה מלאכותית ולמידת מכונה ובכך לשמר את המובילות הטכנולוגי מוצרי של קריון בשוק. בנוסף, יסייע המימון להגדלת נוכחותה של החברה בשווקים חדשים בעולם, פתיחת משרדים, והרחבת צוותי הפיתוח והמכירה.

לדברי הראל טייב, מנכ”ל קריון: “אנחנו שמחים על הצטרפותם של OAK HC/FT ומחוייבותם לחזון החברה להוביל את פתרונות ה RPA בשוק האנטרפרייז. זו היתה שנה מדהימה עבור קריון שבה השקנו את Process Discovery, הפיתרון היחיד בשוק לאיפיון ובנייה של תהליכים ארגונייםֿ באופן אוטומאטי. מה שמאפשר לנו להציע פיתרון שלם ל G-2000 שמחבר בין עולם מיפוי התהליכים האירגוניים והביצוע האוטמטי שלהם. אנחנו נרגשים לאור התגובה המדהימה של השוק והביקוש העצום לפיתרון שקריון מציעה.כך שכבר בעתיד הנראה לעין נוכל כולנו להינות מהחזון של ״רובוט לכל עובד״, מעין עוזר אישי שמסוגל להוריד מאיתנו את כל המטלות והתהליכים הארגוניים.”

חברת קריון (Kryon) הוקמה בשנת 2008 ומפתחת פתרונות אוטומטיציה רובוטיים (RPA- Robotic Process Automation). תחום הרובוטיזציה ואוטומציה של תהליכים (RPA) מתייחס למגוון רחב של תוכנות חכמות, מבוססות מערכות בינה מלאכותית (AI) ויכולת למידה ממוחשבת מתקדמת עבור טיפול במשימות שמבוצעות כיום על ידי בני אדם. עם תחילת ההתממשקות למערכת RPA , מותקנת תוכנה על מחשבו של העובד ודרכו היא מתחברת לכלל המערכות הארגוניות עמן הוא מתקשר. ההתממשקות עם התוכנות הארגוניות הקיימות מתבצעת בדרכים שונות, כולל קריאות תוכנה. אך פעמים רבות מתבצעות דרך הממשק הגרפי, בדיוק כמו בן אדם, מה שהופך את האינטגרציה לפשוטה וזריזה מאוד.

רובוטים וירטואליים מייעלים את עבודת כל מערכות המידע וניהול הייצור בחברות ותעשיות שונות, מחליפים עבודה “שחורה” שעושים העובדים האנושיים ומשחררים אותם למשימות של יצירת חדשנות וערך שרק בני אדם יכולים לייצר.. עם לקוחותיה של החברה נמנים ארגונים גלובליים מובילים רבים כגון HP, אלביט, AT&T, מיקרוסופט,Allianz ,DXC Technologies ואחרים.

מאז השקתה ב-2018, מערכת ה- ™ Process DiscoveryשלKryon  הביאה לשינוי משמעותי בתחום ה- RPA, והצליחה להפחית ב-80% את זמן הטמעת תהליכי האוטומציה הרובוטיים בארגונים. מערכת ה- Process Discovery יוצרת פתרון אוטומציה, ומאפשרת אופטימיזציה באופן רציף בעלות כוללת נמוכה יותר.

לדברי טרישה קאמפ (Tricia Kemp) שותפה ומייסדת-שותפה בקרן OAK HC/FT: “אוטומציה רובוטית היא אחד התחומים הצומחים ביותר בשנים האחרונות, וקריון סוללת את הדרך עם החדשנות והטכנולוגיה שלה. המוצר המהפכני של קריון, Process Discovery, הוא מוצר מפתח לאימוץ תהליכים אוטמטיים, ואנו מאמינים שהחברה תמשיך להיות כוח מוביל בתעשייה. החברה כבר יצרה כמה שותפויות מפתח עם מיקרוסופט, SOFTWARE AG, ארנסט ויאנג (EY) ו-IBM.

במסגרת סבב הגיוס, מודיעה קריון על הצטרפותם של שני חברי דירקטוריון חדשים מקרן OAK HC/FT דן פטרוצו (Dan Petrozzo), ומאט סטרייספלד (Matt Streisfeld).

 

תגובות סגורות