חדשות היום

חברת PerimeterX הישראלית משלימה סבב גיוס בהיקף של 43 מיליון דולר

חברת פרימטראיקס (PerimeterX), שפיתחה פלטפורמה להגנה מפני בוטים זדוניים (PX Bot Defender ™), השלימה סבב גיוסC  בהיקף של 43 מיליון דולר. עם השקעה זו סך גיוסי ההון בחברה עומד על 78 מיליון דולר. הסבב בהובלת Scale Venture Partners (SVP), ובהשתתפות המשקיעים הקודמים: קיינן פרטנרס (Canaan Partners), ורטקס ונצ’רס ((Vertex Ventures ודאטה קולקטיב (Data Collective (DCVC. לסיבוב הנוכחי הצטרף משקיע נוסף אדמס סטריט פרטנרס (Adams Street Partners).

הגיוס נועד לתמוך במאמצי ההתרחבות הגלובאליים של החברה. כמו כן, הגיוס יאפשר לפרימטראיקס לשכלל את הטכנולוגיה, כמו גם לענות על הביקוש העולה מצד לקוחותיה הקיימים להרחיב את סל שירותיה מעבר להגנה מפני בוטים ולפתח מוצרי אבטחה נוספים להגנה על נכסים מקוונים בווב ובמובייל.

מנכ”ל החברה עומרי אילוז: “טכנולוגיית PX Bot Defender מוטמעת בקרב לקוחותינו ומסייעת להם לאבטח בהצלחה על הנכסים הדיגיטאליים שלהם מפני איומי בוטים מגוונים”. עוד הוסיף כי “הסביבה האינטרנטית מייצרת כל הזמן אתגרים חדשים – ולכן אנחנו כמי שמגנים על חברות וארגונים, צריכים להתאים את פתרונות ההגנה שלנו לכל תרחיש”. אילוז: “ההכנסות שלנו שמקורן בצמיחה המהירה בשנתיים האחרונות, בהיקף של כ-3,000%, יחד עם ההשקעה הכספית מהסבב הנוכחי – יאפשרו לנו להשקיע את המשאבים הנדרשים לשכלול המוצר, וכך להמשיך לסייע להגן על לקוחותינו הקיימים והחדשים מפניי מגוון רחב של איומים”.

הפתרון של פרימטראיקס, שנחשב לאחד המובילים בשוק העולמי – מנתח עשרות מיליארדים של אירועי סייבר מידי יום ומונע התקפות מצד בוטים זדוניים שמקורם במדינות בכל רחבי העולם. אריאל צייטלין, שותף בקרן Scale Venture Partners שהובילה את הסבב מציין כי: “בעידן הנוכחי יותר ויותר מוצרים, מכשירים וארגונים מתחברים לרשת האינטרנט – בד בבד ישנו גידול אקספוננציאלי בכמות ובסוגי תקיפות אבטחת מידע – בין היתר על ידי בוטים”. עוד הוסיף, “הטכנולוגיה של PerimeterX מוכחת כטכנולוגיה האמינה, המדויקת והידידותית ביותר בשוק להגנה מפניי איום הבוטים”. כחלק מהסבב הנוכחי צייטלין הצטרף לדירקטוריון החברה והוא יביא את ניסיונו העשיר בתחומי אבטחת מידע וטכנולוגיות מבוססות ענן.

ממשק ה- API של  PerimeterXמשתלב ומוטמע בצורה אינטגרטיבית בפלטפורמות הדיגיטאליות של לקוחותיה, כולל אתרי אינטרנט, אפליקציות נייד, רשתות להעברת תוכן, מנועי eCommerce ותוכנות מגוונות אחרות. משמע, מפתחים וצוותי DevOps שעובדים על פיתוח נכס דיגיטאלי כזה או אחר – יכולים לשלב את המוצר ההגנתי של פרימטראיקס בצורה קלה ומהירה. פרד וואנג מקרן אדמס סטריט פרטנרס (Adams Street Partners): “לנוכח הגידול המשמעותי של התקפות סייבר ברחבי העולם, חברות דורשות פתרונות שמוטמעים בצורה קלה בתוך המערכות הארגוניות שלהן. בניגוד למערכות אחרות, הטכנולוגיה של פרימטראיקס מאפשרת חיבור מהיר לכל נכס דיגיטאלי. היא אף מזהה במדויק התקפות לפני שהן מתחילות”. וואנג: “אנו מאמינים כי החברה תמשיך להיות מובילת שוק עולמית – ובעזרת שכלול הטכנולוגיה אף תוכל לחדור בקלות לשווקים חדשים”.

פרימטראיקס מעסיקה כיום 140 עובדים בישראל ובארה”ב. בין לקוחותיה ניתן למצוא חברות מרשימת  Fortune 50, Alexa Top 1000, Internet Retailer 100 – וממגוון רחב של תחומים בין היתר eCommerce, תיירות ופנאי, כלכלה ופיננסים, מדיה וחברות תוכנה. בדו”ח Forrester New Wave(™) שסקר פתרונות לבוטים, פרימטראיקס הוגדרה כ-“Strong Performer” ואף נבחרה בשנת 2017 על ידי גרטנר כ- Cool Vendor.

תגובות סגורות