Lohia ההודית רוכשת את חברת לייט אנד סטרונג הישראלית ונכנסת לפעילות בתחום הביטחון והחלל

קבוצת Lohia ההודית מכריזה על רכישתה של חברת “לייט אנד סטרונג” (Light & Strong) הישראלית ועל כניסתה לתחום הביטחון והחלל העולמי. באמצעות הרכישה, תחזק קבוצת Lohia את אחיזתה בתחום הטכנולוגיות ליצירת חומרים מרוכבים לשימוש בתעשיית הביטחון והחלל, ולשלב אותם במומחיות ארוכת השנים של הקבוצה בייצור בקנה מידה גדול במגוון תחומים.

לייט אנד סטרונג, השוכנת באזור התעשייה כנות, הוקמה ע”י גורמי מקצוע וותיקים ומנוסים מתחום הייצור בחומרים מרוכבים בארץ. החברה מתמחה בייצור מוצרים מחומרים מרוכבים לתעשיית התעופה. התמחותה של החברה ממצבת אותה גם כבעלת יכולות סיוע והשלמה בסביבות התכנון, משלב הפיתוח, דרך ייצור כלים ותבניות, ועד ייצור אבי-טיפוס וייצור סדרתי. בין לקוחות החברה: תעשיה אווירית, אלביט מערכות, משרד הביטחון, חברות מתחום הביטחון, יצרניות מל”טים, ועוד. הרכישה תאפשר לקבוצת Lohia לשלב בין יכולות ההנדסה המתקדמות והניסיון הרב עם טכנולוגיות קצה שיאפשרו לספק ללקוחותיה את השירותים והמוצרים הטובים ביותר. מטרת הקבוצה היא להיות ספק מוביל ל-OEM עולמיים בתחום הביטחון והחלל והרכישה של לייט אנד סטרונג מהווה מרכיב משמעותי להשגת המטרה.

שילוב הפעילות בהודו עם הנוכחות בישראל הוא חלק מהשאיפה להפוך את ישראל לבסיס ייצוא לשווקים באירופה ובארה”ב. פעילות החברה בישראל תהווה בסיס אסטרטגי לקבוצה גם בהיבטי שירות לקוחות ופיתוח עסקי בשווקים אלה וכן כאפשרות לשיתופי פעולה נוספים בישראל, המהווה מוקד ידע וטכנולוגיות עולמית למחקר ופיתוח בתחומי החלל והביטחון. מפעל מודרני חדש לתחום החומרים המרוכבים ימוקם בקאנפור, צפון הודו, ויהווה חלק מפרוזדור הביטחון הממשלתי ההודי, כפי שהוצע על ידי ראש הממשלה ההודי. כחלק מהפרוזדור, קבוצת Lohia צפויה לקבל עזרה משמעותית מהממשלה ההודית, אשר תחזק עוד יותר את הטכנולוגיות הקיימות ואת יכולות הייצור. הרכישה תאפשר לקבוצה למצב את פעילותה בהודו כיצואנית של מוצרים מחומרים מרוכבים מותאמים, גם לישראל. כל הלקוחות הקיימים יוכלו להיתמך גם מהפעילות הקיימת בהודו וגם מהפעילות החדשה בישראל.

קבוצת Lohia שוכנת בקאנפור, הודו, וכוללת מספר חברות מגוונות עם היסטוריה עשירה של מצוינות בייצור. חברת הדגל בקבוצה היא היצרנית הגדולה ביותר בעולם לציוד ומכונות לשקיות מפלסטיק ארוג, שמספק פתרונות מקצה-לקצה ללקוחות הקבוצה ביותר מ-85 מדינות, ומעסיק כ-5,000 עובדים עם הכנסות של מעל ל-300 מיליון דולר. בנוסף לקבוצה עסקים בתחום הטקסטיל וברכיבים לעולם הרכב.

תגובות סגורות