חדשות היום

סיוה השלימה בהצלחה חיבוריות סלולרית של מוצרי IoT ברשת וודאפון

ספקית טכנולוגיות עיבוד האותות והבינה המלאכותית סיוה (נאסד”ק: CEVA) הודיעה היום כי השלימה בהצלחה ניסוי תאימות ראשון בשבב NB-IoT המבוסס על טכנולוגיית ה-Dragonfly NB2 שפיתחה, המיועד להפעלת מוצרי IoT ברשתות סלולריות. הניסוי התקיים במעבדת ה-IoT של וודאפון בדיסלדורף, גרמניה, בהתאם לדרישות התקן החדש Rel 14 וכלל בדיקת חיבוריות מקצה לקצה של הרכיב על הרשת של וודאפון.

טכנולוגיית ה-Dragonfly NB2 שפיתחה סיוה כוללת את כל רכיבי החומרה והתוכנה הנדרשים לפיתוח מהיר של מוצרי IoT הפועלים ברשתות סלולריות מסוג NB-IoT. רכיבים אלה כוללים בין השאר את מעבד התקשורת CEVA-X1, משדר/מקלט RF ומגבר הספק – המשולבים בפתרון מבוסס תוכנה התומך גם בתקני ניווט (GNSS) גלובליים.

ציון דרך משמעותי

הצלחת הניסוי ברשת וודאפון מציבה את סיוה כחברת הקניין הרוחני הראשונה המציגה חיבוריות סלולרית מלאה ברשת. מנהל חטיבת התקשורת האלחוטית של סיוה, מיכאל בוקאיה, אמר: “מדובר בציון דרך ובהישג משמעותי הממחיש את מחויבותה ארוכת הטווח של סיוה לקידום מהפיכת ה-NB-IoT, המאפשרת ליצרני שבבים חדשים לפתח מוצרים במהירות, בעלויות חומרה וסיכון נמוכים – באמצעות שימוש בטכנולוגיית קניין רוחני העומדת בדרישות המקדימות של מפעילי סלולר מהשורה הראשונה”.

סיוה תציג את טכנולוגיית ה-Dragonfly NB2 בתערוכת הסלולר בברצלונה, המתקיימת ב-25-28 בפברואר.

תגובות סגורות