חדשות היום

אלסטיק מרחיבה את הנוכחות בישראל

חברת החיפוש אלסטיק (NYSE: ESTC) עם מוצרי התוכנה מבוססי קוד פתוח, שהפכה להיות שם נרדף לחיפוש של כל דבר מחוץ לרשת האינטרנט הציבורית – חיפוש נסיעה באובר, חיפוש מאצ’ בטינדר, חיפוש איום סייבר בזמן אמת או חיפוש קבצי לוג של הגישושית על מאדים, מרחיבה את הנוכחות שלה בישראל.

לאחר הביקור של  שי בנון, מנכ”ל החברה וממייסדיה, בישראל בתחילת השנה, הודעה על גיוס עובדים ותכנון הקמת ישות משפטית בישראל, החברה עלתה מדרגה בהיקף הנוכחות שלה בישראל וקיימה שבוע אינטנסיבי של פעילויות בישראל. בשבוע האחרון, אלסטיק קיימה סמינר לקוחות ומשתמשים ראשון בישראל, במלון קרלטון תל אביב, והציגה את הפיצ’רים החדשים של מוצרי אלסטיק וכן סיפור לקוח מתעשיית היהלומים שהציג רוסטיסלב ארונוב מחברת שרין טכנולוגיות, שהטכנולוגיה שלה נוגעת כמעט בכל יהלום בעולם. רוסטיסלב הציג את מגוון השימושים של החברה במוצרי אלסטיק וציין ביחס לכך את המשפט הידוע “השלם גדול מסך חלקיו”. בנוסף החברה קיימה מספר אירועים סגורים, אחד מהם היה עם ראשי הטכנולוגיה של התעשייה הביטחונית בישראל. האירועים השונים התקיימו בהשתתפות משלחת של בכירי החברה אשר הגיעו לישראל, ביניהם: קאיי נאיר, מנהל תחום קלאוד גלובל, רוב סטריינג׳, מנהל ארכיטקטי פתרונות ב-EMEA, סאם מור, מנהל מכירות אזורי, וכן בכירי ועובדי החברה בישראל, בניהם: אורי כהן, דב הרשקוביץ, ארתור גימפל.

קאיי נאיר ציין כי החברה מגדילה את הפוקוס שלה בשוק הישראלי, אשר מאמץ במאסיביות את שירותי ומוצרי אלסטיק בשלוש השנים האחרונות. הנוכחות של אלסטיק השבוע בישראל הינה כחלק מפעילות תמיכה בלקוחות והמשתמשים, שהחברה מקיימת בשווקים המובילים שלה בעולם. אלסטיק רואה חשיבות גדולה בישראל ולכן תמשיך להשקיע בפעילות בישראל הן באמצעות אירועים ייעודיים של אלסטיק והן בתמיכה באירועים בהם לקוחות החברה והמשתמשים נמצאים.

תגובות סגורות