חדשות היום

דאסו סיסטמס נבחרה על ידי חברת Alstom להאיץ את אספקת רכבות מותאמות לחברת Trenitalia האיטלקית

דאסו סיסטמס תספק לחברת Alstom את פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE שלה כדי להאיץ את תהליך היצור של 150 רכבות מותאמות ללקוח שלה Trenitalia, מפעילת הרכבת הלאומית האיטלקית וחלק מקבוצת Ferrovie dello Stato, על מנת לספק חווית מוצר ווירטואלית חדשה לתעשיית הרכבות.

Alstom ממנפת את היישומים היוקרתיים של הדמיית התלת מימד מחווית הפתרון התעשייתי “Virtual Garage” על מנת לספק מודלים וירטואליים מציאותיים של רכבות התואמות לצרכים של Trenitalia עבור תחבורה אזורית ופרברית. Trenitalia יכולה לדמיין ולהגדיר בזמן אמת גרסאות דיגיטליות מפורטות של רכבות שלמות לפני תחילת תהליך הייצור. דבר שמתבטא באמצעות שילובים שונים של אורך הרכבת, מושבי הנוסעים, מתלי אופניים, צבעים, חומרים, סמלים מסחריים ועוד. Alstom יכולה להבטיח שהרכבות שהיא מספקת תואמות לפרטים שהלקוח ביקש באמצעים ווירטואליים במקום להסתמך על ניירת ועל אבי טיפוס פיזיים.

“כאשר Trenitalia רצתה להציע רכבות יותר נוחות, מרווחות, מוארות ובטוחות לנוסעים שלה, החלטנו לחדש ולהמציא פתרונות מעבר לגבולות התכנון וההנדסה המסורתיים שלנו,” אמר לואיג’י לוגארו, מנהל פרוייקט PLM & 14.0 Italy, Alstom. “דאסו סיסטמס מאפשרת לנו לענות לאתגרים הצפים לנו באמצעות מעצב הרכבות הראשון בעולם לשימוש ברמה תעשייתית במגזר הרכבות.”

לאחר שהרכבת הדיגיטלית מוגדרת במלואה, היכולות של “Virtual Garage“, אולמות תצוגה ואירועי השקה עבור מגזר הרכב, הופכות את העיצוב ונתוני ההנדסה של Alstom לנכסים חזותיים באיכות גבוהה, דבר שיכול לשרת את מסעות הפרסום והשיווק של Trenitalia.

“יישום  פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס לשיווק ולמכירות בתעשיית הרכבות היא עוד קפיצה בצמצום המרחק בין העולם הווירטואלי לבין העולם האמיתי לאפס,” אמר אוליבייה סאפין, סגן נשיא, תעשיית התחבורה והניידות, דאסו סיסטמס. “חוויות המוצר הווירטואלי בעל השפעה גבוהה ומציע לחברות כמו Alstom ו- Trenitalia את הגמישות ליצור חוויות נוסעים מובחנות אמיתיות בכלכלה הדיגיטלית.”

תגובות סגורות