חברת מארוול ו- Tuxera ישתפו פעולה בבניית מאגר אחסון שקוף לתעשיית הרכב

חברת מארוול, מובילה עולמית בתעשיית השבבים וחברת Turex, המובילה בתחום התוכנה לניהול אחסון ורשתות, ישתפו פעולה על מנת להביא תשתיות אחסון ניתנות להרחבה ולמדרוג שישולבו במכוניות אוטונומיות ומקושרות. טכנולוגיות החיבוריות והאחסון בסביבת NVMe-oF SSD של מארוול, ושילוב המומחיות של Tuxera בתחום תוכנת האחסון, מאפשר לשתי החברות להתמודד עם הביקוש הצומח לאחסון אמין בעל ביצועים גבוהים – ולפתח אפליקציות מבוססות נתונים לטובת יצרני מכוניות (Tier-1) וספקי OEM.

הוכחת קונצפציה (PoC) של שיתוף הפעולה החדש הוצגה במסגרת כנס
Embedded World 2019, שכללה גם הדגמות חיות ונגישות לציבור.

ג’וני לאם, מנהל הפיתוח העסקי לתחום עסקי הרכב ב- Marvell Semiconductor, אמר: “אפליקציות מערכות מסייע בצורה חכמה לנהגים, מערכות בידור ומידע ויחידות בקרה טלמטרית, מציגות דרישות גוברות לרוחב פס במכונית – והופכות את המכונית המקושרת למרכז נתונים על גבי גלגלים. עם זאת, ארכיטקטורות מסורתיות מביאות עמן איים נפרדים של אחסון בכל מערכת בודדת, באופן העלול לגרום לדרישות יתר לאחסון NVMe™ SSDs, eMMC או לכונני זיכרון הבזק UFS. באמצעות שיתוף הפעולה עם Tuxera, מציגה עתה מארוול גישה חדשה המאפשרת שיתוף קבצים בין מערכות אלקטרוניות שונות במכונית. המומחיות של מארוול בתחום האחסון במרכזי נתונים, יחד עם התוכנה של Tuxera, מספקות פלטפורמה חסכונית הניתנת להרחבה ולמידרוג, ומאפשרת שיתוף נתונים בין מערכות לצורך שיפור יכולות הניהול והאמינות הכוללת”.

סאברי טיקאלה, מנהל פיתוח עסקי בתחום תעשיית הרכב ב- Tuxera אמר: “אנחנו גאים להכריז על שיתוף הפעולה שלנו עם מארוול ולהציג את הטכנולוגיה המשולבת שלנו. מכוניות מקושרות הופכות מונחות על ידי נתונים. קיימים יותר ויותר מקרים שבהם נדרשות מערכות שונות במכונית לגשת אל אותם נתונים. התופעה הזאת הופכת את אופן האחסון המסורתי של נתונים במכוניות לבלתי יעיל במיוחד – ויוצרת ביקוש לחלופות מתקדמות יותר. באמצעות עבודה משותפת עם מארוול, אנחנו מאפשרים לקדם את המגמות האלה – ומציעים תשתית אחסון מרכזית לריבוי משימות ומטרות, בעלת טביעת-רגל מינימאלית מבחינת החומרה הנדרשת. אנו מצפים להמשך שיתוף הפעולה עם מארוול”.

ככל שאפליקציות חדשות מבוססות נתונים ממשיכות לצבור תאוצה במכוניות המקושרות, חיוני להבטיח כי הרשת תוכל לגשת לנתונים על בסיס מקומי, על מנת לקבל החלטות מיידיות ברמת המכונית עצמה. בקרי NVMe-oF SSD של מארוול וטכנולוגיית מיתוג הרשת שלה, יחד עם הטכנולוגיה של Tuxera, מיועדות לסייע בהאצת הזרמת הנתונים ובשיפור ביצועי האחסון במכונית, במתכונת אמינה ומאובטחת. תשתיות האחסון ממשיכות להציג רמה גבוהה יותר ויותר של מורכבות – וסביבות כאלה מגדירות דרישות גבוהות במיוחד לאחסון במכונית, תוך יצירת ביקוש לפתרונות חדשניים המסוגלים לטפל בנתונים ברוחב פס גבוה, תוך שמירה על תשתית יעילה וחסכונית.

תגובות סגורות