חברת II-VI Incorporated יחד עם חברת Samtec הציגו מנועי אונבורד אופטיים עם Gbps 56 PAM4 לערוץFireFly™ במסגרת OFC 2019

ניו אלבני, אילינוי: חברת II-VI Incorporated (הנסחרת בנאסד”ק: IVII), מובילה עולמית ברכיבים אופטיים להעברת datacom, יחד עם חברת Samtec, יצרנית גלובלית בבעלות פרטית של קו מגוון של פתרונות קישוריות אלקטרוניים, חשפו היום ב- OFC 2019 הדגמה של 56 Gbps PAM4 לערוץ מטכנולוגיית הדור הבא של מנוע האונבורד האופטי FireFly™ מבית Samtec.

חברת II-VI הכריזה לאחרונה כי VCSELs במהירות גבוהה מוטמעים בתוך ארכיטקטורת המערכת של FireFly.

פלטפורמת ההדגמה הציגה מנועי אונבורד אופטיים המשדרים ב- Gbps PAM4 56 פר ערוץ, בעלי השהייה מועטה וביצועים גבוהים. אפשרויות הנחושת והאפשרויות האופטיות עבור FireFly™ Micro Flyover System™ מאפשרות חיבור ישיר לחבילת ASIC / FPGA, תוך עקיפת ה- PCB לשיפור הצפיפות והביצועים. פתרונות FireFly שהוצגו בעת האחרונה מותאמים לדור החדש של FPGAs התומכים במשדרי 56G PAM4.

מנהל השיווק בקבוצת האופטיקה של חברת Samtec, ארלון מרטין, מסר כי “הביצועים גבוהים והגודל הקומפקטי של protocol-agnostic FireFly מגדירים מחדש קישוריות אופטית במגוון רחב של יישומים כגון וידאו, תעופת חלל, מחשוב מוטמע, מכשור, HPC ומרכז נתונים”. הוא הוסיף כי “הדגמת מוצר זו מינפה את ה- 56 Gbps PAM4 VCSELs של חברת II-VI המובילה בתעשייה מבחינת ביצועים ואמינות”.

מנכ”ל II-VI Laser Enterprise, קארל היינס גולדן, מסר כי “עבדנו בשיתוף פעולה הדוק עם Samtec כדי להבטיח כי ה-VCSEL שלנו עלה על הדרישות שהם מציבים למנועי אמצע לוח אופטיים 200G FireFly בעלי ביצועים גבוהים”. הוא הוסיף ואמר, “שילבנו בהצלחה את מערכי 56 Gbps PAM4 VCSEL המובילים שלנו למקלטים של חברת Samtec ואנו מתרגשים מאד מההדגמה ב- OFC”.

מנועי אמצע לוח אופטיים FireFly מבית Samtec מאפשרים למעצבי ומתכנני מערכת גמישות ויתרונות בביצועים בהשוואה למקלטים אופטיים הניתנים לחיבור. ה- FireFly כולל מספר רב של אפשרויות קישוריות אופטית בלוח הקדמי. בנוסף, טביעת הרגל הקומפקטית של FireFly קטנה פי 4 מהמודול הסטנדרטי QSFP (quad small form-factor) הניתן לחיבור ונעשה שימוש באותו מחבר מיקרו עבור  מכלולי כבלים אופטיים ועשויי נחושת. ב- FireFly משולבת האופטיקה הטובה ביותר בתעשייה, ומתאפשר 56 Gbps PAM4 הצורך pico-joules של אנרגיה לכל bit בלבד.

מערכי ה- VCSEL בעלי 4 ערוצים מבית II-VI יכולים להיות מווסתים ב- 56 Gbps PAM4 כדי להשיג 200 Gbps משולב על גבי קישורי short reach multimode. ה- AOCs והמקמ”שים מבוססי VCSELs מציעים את בעלות העלות – תועלת הטובה ביותר לקישורי מרכז נתונים בטווח שבין 10 ל- 300 מטרים.

תגובות סגורות