חדשות היום

חברת Bizzabo גייסה 27 מיליון דולר בהובלת Viola Growth וNext47 – במטרה להפוך אירועים ליותר פרסונאליים

Bizzabo נוסדה ב-2012 ומפעילה פלטפורמה טכנולוגית לכנסים ואירועים. היום מודיעה החברה על השלמת סבב גיוס רביעי של 27 מיליון דולר, בהובלת הקרן Viola Growth, קרן ההשקעותNext47  של תאגיד Siemens לצד משקיעים קיימים כולל קרן Pilot Growth שהובילו את סבב הגיוס הקודם. הסבב הנוכחי מביא את החברה לסך גיוס של 56 מיליון דולר. בסבב הגיוס הנוכחי יצטרפו לבורד המנהל של החברה רפי כרמלי וערן ווסמן, שותפים בקרן Viola Growth ומתיו כהן, שותף בNext47-.

החברה תשתמש ב-27 מיליון הדולר שגויסו כדי להמשיך להשקיע בהפיכתה של הפלטפורמה כמנוע ליצירת חוויה פרסונאלית מקצה לקצה עבור משתתפים באירועים זאת תוך שימוש בביג דאטה וביכולות ניתוח מתקדמות, ביניהם AI ו-Machine Learning.

״חברות רבות מבינות שבעולם כה דיגיטלי, אינטראקציות פנים מול פנים באירועים נהיות משמעותיות מאי פעם והן הכלי הטוב ביותר לשיווק, קידום מכירות, ובניית מערכות יחסים עם לקוחות. אנו רואים עלייה חדה משנה לשנה בכמות האירועים העולמית ובהתאמה בביקוש למוצר שלנו. לצד העלייה בכמות האירועים בעולם, המורכבות הנדרשת לתכנן, לנהל, לשווק ולמדוד את התוצאות העסקיות, נהיית יותר ויותר מאתגרת. הפתרון הכולל של Bizzabo מאפשר ללקוחותינו לייצר חוויית אירועים יותר פרסונאלית ויותר משמעותית״, אומר ערן בן-שושן, מנכ״ל ומייסד שותף של Bizzabo. בשנה האחרונה בלבד, ההכנסות השנתיות של החברה הוכפלו והיא בדרכה לשבור שיאי צמיחה נוספים השנה.

״אירועים מקצועיים הפכו למנוע צמיחה אסטרטגי של חברות בעידן המודרני” אומר רפי כרמלי, שותף בקרן Viola Growth. “חברות מבינות שבכדי להבטיח את הצלחתם של אירועים מקצועיים ואת היכולת למקסם את הפוטנציאל השיווקי הטמון בהם,  הן זקוקות לפתרון טכנולוגי שמבוסס על גישה הוליסטית אשר מבטיחה לא רק חוויה איכותית אלא גם תורמת להשגת היעדים השיווקיים והעסקיים. לאחר שבחנו את הפתרונות הקיימים בשוק אנו מאמינים שרמת החדשנות שמציעה Bizzabo יחד עם צוות ההנהלה החזק יאפשרו לה להיות מובילת קטגוריה והסיבוב הנוכחי יעניק לה את הכלים לעשות זאת”.

מתיו כהן, שותף ב-Next47  אומר: “אנחנו נרגשים לתמוך בחזון של Bizzabo המובילה בתחום החדשנות הטכנולוגית בעולם הכנסים. העתיד של התחום הוא בהתבססות על ביג דאטה במטרה להגדיל את כמות המשתתפים באירועים ויצירת חוויה פרסונאלית באירועים  עצמם, תוך מעקב מדויק אחרי הצלחת האירועים במונחי החזר השקעה. אין פלטפורמה טובה לכך מזו של Bizzabo”.

תגובות סגורות