חדשות היום

חברת SAS תשקיע מיליארד דולר באינטליגנציה מלאכותית (AI)

חברת SAS, המפתחת פתרונות אנליטיים מתקדמים, תשקיע בשלש השנים הקרובות מיליארד דולר בתחום הArtificial Intelligence (AI), באמצעות השקעה בחדשנות בתוכנה, חינוך, שירותי מומחים ועוד. המחויבות של החברה נשענת על הבסיס החזק שלה בתחום פתרונות אנליטיים מתקדמים, Machine Learning, עיבוד שפה (NLP) ויכולות ראייה ממוחשבת. תכניות לימוד ושירותי מומחים יציידו את המנהלים והחוקרים בטכנולוגיה, המיומנויות והתמיכה, שיאפשרו להם להוביל את ארגוניהם לשינוי ולעתיד ה-AI.

ג’ים גודנייט, מנכ”ל SAS אמר: “אנו ב-SAS מחוייבים ללקוחותינו ולהצלחתם, וההשקעה הזו היא דוגמה לכך. בעזרת היכולות החדשניות של SAS בתחום ה-AI, אנו מסייעים לארגונים בעולם ובישראל למנוע הונאות, להילחם במחלות קטלניות, לנהל סיכונים טוב יותר, לספק שירות מופתי ללקוחות ולאזרחים, ועוד”. עוד הוסיף גודנייט כי ההשקעה העצומה של החברה בעולם ה-AI תתמקד בשלושה תחומים עיקריים: חדשנות במחקר ופיתוח, יוזמות חינוכיות העונות לדרישות הלקוח כדי להבין טוב יותר ולנצל טוב יותר את ה-;AI ושירותי מומחים, במטרה למקסם את ההשקעה של הלקוח.

SAS משקיעה בחדשנות במחקר ופיתוח בכל תחומי הליבה של AI תוך התמקדות בהפיכת AI נגיש יותר למשתמשים בעלי רמות מיומנות שונות – החל ממומחים עסקיים ועד למהנדסי מידע ולמדעני נתונים. החברה משלבת יכולות AI לתוך הפלטפורמה והפתרונות שלה לניהול מידע, CI, מניעת הונאות וניהול סיכונים; וכן ביישומים לתעשיות השונות כולל מגזר הפיננסים, המגזר הממשלתי, תחום הבריאות, הייצור והקמעונאות.

בנוסף, ממשיכה SAS לחבור לארגונים חדשניים וספקי טכנולוגיה מובילים כמו Accenture, Cisco, Deloitte, Intel ו- NVIDIA. העבודה המשותפת עם ארגונים אלו משלבת את הפיתוחים האחרונים בתחום ה-AI וה-Machine Learning, מביאה אותם ללקוחות החברה ומבטיחה ביצועיים אופטימליים בבסביבות החומרה והענן.

“הסיבה שחברת SAS נמצאת בראש רשימת הרווח בתחום הכלים האנליטיים במשך חמש השנים האחרונות היא שפתרונות SAS נשענים על בסיס Machine Learning וידע מעמיק באנליטיקה. זהו חלק מה-DNA של SAS”, אמר דייב שומבהל מנהל מחקר לתחום האינטליגנציה המלאכותית ב-IDC. ” שילוב  הידע של SAS והטכנולוגיה שברשותה עם הדחף  לחדש את החזון שלה, יניע את תחום ה-AI קדימה בקרב מגזרים שונים. החברה צפויה לסייע לארגונים המעוניינים לשלב AI – בין אם הם בשלב ההתחלתי של הטמעת AI ובין אם הם בשלב מתקדם יותר”

תגובות סגורות