פריון רוכשת את הסטארט-אפ Captain Growth, שפיתח פלטפורמת פרסום מבוססת בינה מלאכותית

פריון נטוורק (סימול: PERI), המספקת פתרונות שיווק דיגיטליים למותגים הרואים בחווית הלקוח ערך עליון, הודיעה היום על רכישת הסטארט-אפ Septa Communications, הידוע גם בשם “Captain Growth”, הפועל בתחום הבינה המלאכותית במגוון ערוצי פרסום. רכישה זו צפויה להרחיב את פתרון המיתוג הדיגיטלי המסונכרן של אנדרטון, שעם לקוחותיה נמנים מותגים מובילים.

פלטפורמת הבינה המלאכותית של Captain Growth האוקראינית הושקה ב-2017, ונועדה להחליף את “הקופסה השחורה” של מערכות הפרסום הקיימות, שאינן מאפשרות למפרסמים לפקח בצורה יעילה אחר קמפיינים. פלטפורמת הבינה המלאכותית המתקדמת שפיתחה Captain Growth פועלת באופן שקוף ומנתחת את רמות האפקטיביות של מסעות פרסום, בין השאר לפי סגמנטים, קריאטיביות ותקציב – במגוון ערוצים. בנוסף, היא מספקת למפרסמים ערך מוסף בדמות המלצות פעולה, שניתן ליישמן אוטומטית ובאופן מידי.

קמפיינים חכמים ומדויקים יותר

שילוב הטכנולוגיה של Captain Growth בפלטפורמת הפרסום המסונכרן של אנדרטון יאפשר קמפיינים חוצי-ערוצים חכמים ומדויקים יותר המבוססים על חישובי בינה מלאכותית. המפרסמים יוכלו לתכנן קמפיינים יעילים יותר ולהשתמש בהמלצות בזמן אמת בערוצים השונים בהם מופיע הקמפיין.

מנכ”ל פריון, דורון גרסטל, אמר: “יכולות הבינה המלאכותית המתקדמות שמביאה Captain Growth לאנדרטון מהוות צעד חשוב ביישום החזון והתוכנית האסטרטגית שלנו. שילוב טכנולוגיה זו בפעילות הפרסום הדיגיטלי המסונכרן שלנו יספק כעת למותגים את היכולת ליהנות מקמפיינים ממוקדים יותר הפונים לקהלים מתאימים בזמן הנכון ובערוצים מתאימים”.

פריון ציינה, כי הרכישה צפויה להסתכם בסכום של עד 3.75 מיליון דולר. חלק מסכום זה יועבר במזומן בעת סגירת העסקה, וחלק בהתאם לאבני דרך לתקופה של שנתיים. פריון הוסיפה, כי לרכישה לא צפויה להיות השפעה מהותית על תוצאותיה הכספיות.

תגובות סגורות