חדשות היום

מרכז פרס לשלום ולחדשנות יוביל את פיתוח החדשנות של העיר שיקאגו בהתאם למודל החברתי טכנולוגי של המרכז.

מרכז פרס לשלום ולחדשנות מפעיל מזה שנים פרויקטים חברתיים פורצי דרך ולאחרונה הקים את מרכז החדשנות של ישראל אשר מושך אליו מנהיגים ומשלחות מכל העולם.

ראש עיריית שיקאגו מר רם עמנואל ומי שכיהן בעבר כראש סגל הבית הלבן בממשלו של נשיא ארה”ב  לשעבר ברק אובמה הגיע בשנת 2017 לביקור במרכז פרס לשלום ולחדשנות לפגישה עם יו”ר המרכז חמי פרס בו נחשף עמנואל לפעילות המרכז ולפוטנציאל העצום הגלום בה ועוד באותו היום הוחלט כי יחתמו על הסכם משותף שיביא שיתופי פעולה פוריים לשני הצדדים,

רגע לפני שעמנואל מסיים את הקדנציה שלו ההסכם נחתם כמתנת פרידה .

במהלך כהונתו רם עמנואל  שם דגש על פתיחת שערי שיקגו לעולם  תוך דגש על קידום החדשנות בעיר ,ערים חכמות, יזמות וחדשנות חברתית , טכנולוגיות מים ועוד .

ההסכם  בין עירית שיקגו למרכז פרס לשלום ולחדשנות יכלול :

  • הקמת  אקסלרטורים ומרכזים של חינוך לחדשנות אשר יפעלו על-פי תכניות ייחודית שפותחו על ידי מרכז פרס. במהלך התכנית ירכשו תלמידי בתי ספר ברחבי העיר ארגז כלים והכשרה בדרכם להיות יזמים צעירים.
  • חילופי משלחות של תלמידים, סטודנטים, סטארטאפיסטים ודירקטורים בחברות שונות משיקגו לישראל ומישראל לשיקגו
  • פתיחת ומינוף הזדמנויות עסקיות לשיתופי פעולה עם חברות בינלאומיות, סטארטאפים ומשקיעים באקו-סיסטם הישראלי

הטקס התקיים אמש, בבית עיריית שיקגו  במעמד יו”ר המרכז חמי פרס, סמנכ”לית מרכז פרס לשלום ולחדשנות ירדן לעאל ,ראש עיריית שיקגו מר רם עמנואל .

הביקור של יור המרכז יכלול סיור בחממת היזמות הגדולה ביותר בשיקגו “1871” , שולחן עגול עם משקיעים יזמים ומנכלי חברות מובילות בשיקגו ,חתימה על הסכם השותפות, פגישה עם מושל אילוני ג’יי בי פריצקר.

חמי פרס יו”ר מרכז פרס לשלום ולחדשנות :

“זהו כבוד גדול והבעת אמון של עיריית שיקגו במרכז פרס לשלום ולחדשנות, ביכולות שלנו לתת תוכן ממשי של חדשנות עבור הערים המרכזיות ביותר בעולם”.

תגובות סגורות