HP הופכת את אבטחת המחשב למבוססת בינה מלאכותית בזכות HP Sure Sense

עיקר החידושים:

  • HP Sure Sense רותם בינה מלאכותית מתקדמת ומאפשר הגנה בזמן אמת מפני תוכנות זדוניות.
  • HP מכריזה על סדרת מחשבים אישיים ותחנות עבודה:
    • דור 6 שלHP EliteBook x360 830 מספק רמה חדשה של ניידות עם תצוגת מגע מופלאה המאפשרת צפייה מחוץ למשרד
    • סדרת דור 6 שלHP EliteBook 800 היא הראשונה להציע מהירות של גיגה בסדרת 4G LTE, בנוסף לקישוריות ולניידות לטווח ארוך
    • HP ZBook 14u ו-u15 HP ZBook עוצבו למשתמשים עוצמתיים, מספקים ביצועים גבוהים, קישוריות ואבטחה

כנס היזמות HP EMEA – ברצלונה, 16 באפריל, 2019 – בכנס היזמות השלישי למזרח התיכון, אירופה ואסיה, חברת HP הציגה היום פתרונות חומרה ואבטחה חדשים המיועדים למשרדי העתיד. HP Sure Sense הוא פתרון הגנה מפני תוכנות זדוניות מבוססות בינה מלאכותית (AI), שמשמר את ההובלה של HP כספקית המחשבים האישיים המאובטחים ביותר בעולם.

בנוסף לשיפור באבטחת החומרה של HP, החברה מכריזה שוב על מחויבותה לספק חוויות איכותיות עבור תחנות העבודה העוצמתיות שלה, עם השורה האחרונה של מחשבי דור 8 מבוססי Intel Core vPro ותחנות עבודה ניידות.

לעובדים של היום יש ציפיות גבוהות מסביבת העבודה, כולל ניידות מוגברת, שיתופי פעולה זריזים ועיצוב המשקף את הסגנון האישי שלהם. התוצאה היא מקום עבודה מתפתח, כשיותר מ-62% מהעובדים עובדים ביותר ממיקום אחד ו-65% משתפים פעולה מספר פעמים ביום. עכשיו יותר מתמיד, עסקים צריכים לספק לעובדים שלהם טכנולוגיה המספקת פרודוקטיביות, השראה והחלפת רעיונות.

“כדי להשיג תרבות של חדשנות, חברות בכל רחבי העולם מתמקדות ביצירת מעורבות ושביעות רצון של העובדים, כשהטכנולוגיה שהן משתמשות ממלאת תפקיד משמעותי”, אומרת אן-סופי הדברג, מנהלת מחלקת מערכות עסקים אישיות באירופה, המזרח התיכון ובאסיה בחברת HP. “אנו מסייעים לעסקים לבנות את משרד העתיד על ידי מתן חוויות טכנולוגיה מעולות המעצימות ומשמחות את העובדים של היום, תוך אספקת נקודות קצה מן הדור הבא למחלקות טכנולוגיות מידע, וזאת כדי להתמודד בביטחון מול האיומים של מחר”.

המצאה מחדש של אבטחת נקודות הקצה

בעולם של תוכנות זדוניות המתפתחות במהירות, מספר חסר תקדים של התקפות כופר ואיומי קושחה גוברים, כל ארגון צריך לתכנן לאבטח באופן מתקדמת את חומרת נקודות הקצה. ישנן מעל 350,000 תוכנות זדוניות שמתגלות בכל יום, הרבה מהן התקפות כופר הרסניות מאוד, אשר דורשות דור חדש של הגנה מפני איומים המתפתחים במהירות. בהוספת הגנה חזיתית עוצמתית, HP Sure Sense רותם את כוח הלמידה המעמיקה של אינטליגנציה מלאכותית, מספק זיהוי בזמן אמת ומונע איומים, תוך זיהוי התנהגותי של פעילות כופר, וכל זאת עם השפעה מינימלית על ביצועי המערכת.

HP Sure Sense יהיה זמין על גבי סדרת דור 6 של HP EliteBook החדשה, כמו גם על HP ZBook 14u ו-HP ZBook 15u. סדרת דור 6 שלHP EliteBook 800  תכלול גם את בקר אבטחת נקודת הקצה של HP, המניע גם את ה-HP Sure Start, ה-BIOS היחיד בעולם המרפא את עצמו ומיועד להגנה מפני התקפות קושחה, וכן HP Sure Recover אופציונלי עם Embedded Reimaging, כדי להפחית במהירות שחזור המערכת. לבסוף, הפורטפוליו החדש של HP כולל גם דור 3 שלHP Sure View  אופציונלי, הדור האחרון של מסך הפרטיות המשולב זוכה הפרסים של HP.

חומרה חדשה המיועדת לעובד המודרני של ימינו

התקני איכות חדשים – סדרת HP EliteBook 800 ו-HP EliteDisplay E324

הסדרה החדשה ביותר, דור 6 שלHP EliteBook 800 , מביאה חוויות פרימיום לעובדים בכל מקום, ומעצימה אותם להיות גמישים יותר, לשתף פעולה ביעילות רבה יותר ולעבוד בכמעט בכל מקום. עם מעבדי דור 8 החדשים של Intel™ Core™ vPro, סדרת HP EliteBook 800 מספקת רמה חדשה של ניידות עם תצוגת מגע המאפשרת צפייה מחוץ למשרד, כולל תצוגת בהירות של עד 1,000 nit, וכן אפשרות שיפור של צריכת חשמל נמוכה עבור חיי סוללה – עד 18 שעות.

הפיתוחים האחרונים מספקים התקדמות בביצועי הקישוריות ומחשבי המיינסטרים העסקיים הראשונים מציעים עד מהירות של גיגה בסדרת 4G LTE. בנוסף, טכנולוגיית LAN HP Extended Range Wireless מאפשרת שיפור טווח של עד פי שניים בסדרת דור 6 שלHP EliteBook 830  על פני הדור הקודם, כש-Wi-Fi 6 מספק שלוש מהירויות העברה גבוהות מאלו של הדור הקודם, ו-Bluetooth 5.0 מספק טווח גדול פי ארבעה ויכולות חדשות. סדרת EliteBook 800 עוברת בקלות את בדיקות MILSTD-810G התובעניות, בנוסף לחמישה מבחנים חדשים נוספים של HP, כדי להוכיח את העמידות הטובה ביותר הקיימת כיום.

אידיאלי עבור סגנונות העבודה וסביבות העבודה המשתנות של ימינו, הדור השישי של HP EliteBook 830 x360 החדש, כולל ארבעה אופנים שונים של פונקציונליות עם עיצוב אולטרה דק, המותאם לכל הדרכים שבהן העובד המקצועי יוצר, מתחבר ומשתף פעולה.

ה-EliteDisplay E324q של HP הוא צג אלכסוני תלת-צדדי בגודל 31.5 אינץ’ עם רזולוציה של QHD4. תצוגה דו-כיוונית זו מעוצבת באופן ארגונומי, עם עוצמה פרודוקטיבית מכובדת ומגוון רחב של אפשרויות קישוריות, כולל HDMI, ™DisplayPort ו-™USB-C כדי להשתלב בקלות בסביבת הטכנולוגיה החכמה הרב-דורית שלך.

תחנות עבודה ניידות חדשות – HP ZBooks

ככל שנפח הקבצים גדל, זרימת העבודה הופכת מלחיצה ומספר גדל והולך של משתמשים הופכים לחלק אינטגראלי יותר בתהליך העיצוב, היצירה או ההנדסה – הדור החדש של משתמשים עוצמתיים מחפש ביצועים טובים יותר ואמינות, קלילות בנשיאה ועיצובים דקים עם אורך חיי סוללה – עבור סגנון העבודה בתנועה. עם תכונות האבטחה המובנות של HP ותכונות קישוריות חדשות, HP ZBook 14u וכן HP ZBook 15u בנויים עבור משתמשי הדור הבא, אשר רוצים את הכל ביחד.

ה-HP ZBook 14u הוא תחנת העבודה הניידת הדקה ביותר בעולם המיועדת ללקוחות בנסיעות תכופות ואשר דוחפים את מחשב המשרד הרגיל שלהם עד קצה גבול היכולת. יש לו 50 אחוזים יותר ביכולת גרפיקה, ועובד בקלות עם תוכנות כמוCAD 3D או עיבוד קטעי וידאו עם גרפיקת AMD מהדור הבא, וגישה מרחוק לסקירת עבודות גרפיקה אינטנסיבית, כגון רינדור יישומים ויכולות גרפיקה מרחוק בזכות Remote Graphics Software (RGS). ל-ZBook 14u בהירות מעולה בתצוגת 4K UHD, שמציעה 600 nit וגישה לצבעים נוספים עם 100 אחוז Adobe RGB, המבטיח שכל מה שהמשתמש יוצר יראה מדהים. חווית משתמש איכותית, ביצועים מהירים ומשימות מרובות בתוך יישומים שנבדקו, כגון פוטושופ, אילוסטרייטור,AutoCad ,SolidWorks  ו-Catia עם מעבדי דור 8 החדשים של Intel™ Core™ vPro.

ה-HP ZBook 15u הוא תחנת העבודה 15 אינטש האלכסונית הקלילה והדקה ביותר של HP עבור משתמשים עוצמתיים שרוצים ביצועים גבוהים ללא משקל כבד. עם תכונות קישוריות האבטחה החדשות, המשתמשים לא צריכים לדאוג מאיבוד החיבור שלהם או להתפשר על נתונים יקרי ערך תוך כדי תנועה. משתמשים חווים 50 אחוזים יותר גרפיקה, תוך גישה לתמיכה ביישומי גרפיקה אינטנסיביים, כגון Revit עם RGS, וגישה מרחוק לכלי שיתוף פעולה. תחנת העבודה הניידת מציעה ביצועים מהירים ומשימות מרובות בתוך יישומים כגון פוטושופ, אילוסטרייטור,AutoCad ,SolidWorks  ו-Catia עם מעבדי דור 8 החדשים של Intel™ Core™ vPro.

תגובות סגורות