חדשות היום

דאסו סיסטמס מחזקת את אסטרטגיית הנדסת מערכות סייבר-חומריות (CPS) למען יצירת עולם בטוח, חכם ומחובר יותר

דאסו סיסטמס רכשה את חברת הסטרט-אפ Argosim על מנת למנף את טכנולוגיית הבינה המלאכותית כאחת מיסודות הנדסת מערכות עבור מערכות משובצות.

חברת Argosim, היושבת בגראנובל צרפת, מעשירה את פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE וחוויות הפתרונות התעשייתיים, כגון “Smart, Safe and Connected”  של דאסו סיסטמס, המשמשים את תעשיות התחבורה והניידות, התעופה והחלל, הביטחון והיי-טק בפיתוח מערכות אוטונומיות מורכבות. את המערכות הללו ניתן יהיה למצוא במכוניות, בתים ובערים חכמים. פתרון התוכנה של Argosim, STIMULUS, מאפשרת לאדריכלי מערכות להוסיף את המושג “Play” בשלב קביעת הדרישות, כדי להבטיח עקביות ושלמות לאורך זמן.

בתחום הנדסת מערכות, ישנן בעיות מערכתיות רבות שאינן קשורות לאיכות המוצר אלא בעיות שנוצרות בעקבות דרישות לקויות ולא עקביות. משתמשי STIMULUS יכולים לזהות דרישות שגויות, חסרות או סותרות בשלב מוקדם מאוד של התהליך – עוד לפני תחילת התכנון הפונקציונלי – ובכך ליצור אפיונים באיכות גבוהה אשר נדרשים לאימות ובטיחות של מערכות משובצות. באמצעות שימוש ב- STIMULUS, השליטה וההדמיה בגישה הסתברותית נהיית במפתח לאספקת מערכות סייבר-חומריות שהן מוכנות לשימוש.

“כמובילת דרך בתחום הסימולציה של אפיון מערכות, חיפשנו גורם מוביל בעל חזון מקיף ויכולת לעבור לשלב הבא,” אמר פביאן גושה, מנכ”ל Argosim. “היום כלל צוות Argosim ששמחתי להוביל בחמש שנים האחרונות, מתרגש לקראת תחילתה של הרפתקה חדשה כחלק מדאסו סיסטמס, כדי לממש את התוכנית המשותפת שלנו בהנדסת מערכות סייבר-חומריות.”

“מיזוג ההדמיה והמידול נמצא בלב אסטרטגיית התכנון החכם שלנו, ו-Argosim מחזקת את עמדתנו בתשתית תוכנה ובפתרונות בתחום הדמיה ומידול ארכיטקטורה של מערכות משובצות”, אמר פיליפ לאופר, מנכ”ל CATIA, דאסו סיסטמס. “אנו מצפים לרגלוציה קפדנית שלמעשה תאתגר את הדרישות והתקנות עבור ביצועיהן ואמינותן של מערכות הסייבר כגון מערכות רכב אוטונומיות. לשם כך, הבטחת אימות מוקדם של דרישות אלו היא קריטית להאצת  כניסתן לשוק.”

תגובות סגורות