חדשות היום

חברת FANUC , שחקן חדש בישראל

חברת FANUC, שחקן חדש בישראל, ומהחברות המובילות בעולם בתחום הרובוטיקה, מערכות CNC והאוטומציה למפעלים, פתחה לאחרונה את המשרד הראשון של החברה בישראל ברחוב הערבה 3, (בית אייזנברג) קרית שדה התעופה.

עם יותר מ- 150 דגמים של רובוטים, FANUC מציעה את מגוון רחב ביותר של רובוטים תעשייתיים בעולם, החל מ-0.5 ק”ג ועד 2300 ק”ג כושר הרמה עבור כל יישום או תעשייה. הרובוטים נועדו לעזור ולהגיע למטרות הייצור בכל ענף. החברה מביאה יכולות גבוהות  ב Scara :,Handling , הרם והנח,  משטוח, ריתוך, טעינה למכונה ועוד. ל-FANUC יש את ציוד הרובוטיקה והמומחיות כדי לעזור לך להצליח. עם יותר מ 40 שנה של סיוע ליצרנים בהשגת מטרות הייצור שלהם, החברה מוכנה לכל אתגרי הייצור בכל ענף. הרובוטים של FANUC הם קלים לתפעול ומספקים גמישות מלאה הודות למגוון אפשרויות ספציפיות ליישומים, אינטגרציה פשוטה, כושר הרמה עד 2,300 ק”ג וזרוע רובוטית עד 4.7 מטר.

הוסף ערך לתהליך הייצור שלך באמצעות רובוטים שיתופיים. בעלי תקן בטיחות וכושר הרמה מ- 4 ק”ג ועד 35 ק”ג, סדרת FANUC CR של רובוטים שיתופיים עובדים יד ביד עם בני אדם כדי להוסיף ערך לתהליך הייצור שלך. מצוידים במנגנון היחלצות מלכידה ובעלי גומי רך, סדרת רובוטי ה- CR יעבדו לצד בני אדם ללא צורך בהתקני בטיחות נוספים. המפעילים יכולים להוביל, ללמד אותם או פשוט לדחוף את הרובוטים השיתופיים של FANUC לכל כיוון.

palletizing robot

כל הרובוטים של FANUC בעלי יכולות VISION מובנות. יש צורך רק בהוספת מצלמה, טעינת התוכנה בבקר ואז לרובוט יש עיניים. FANUC iRVision הוא המגוון הרחב ביותר בתעשייה של מוצרי ויז’ן לרובוטיקה. FANUC עוזרים לרובוטים שלך “לראות” עבור כל יישום רובוטי. בעוד ספקים אחרים של רובוט מסתמכים על חברות צד שלישי עבור פתרונות הראייה שלהם, ל-FANUC ישראל יש צוות של מהנדסים המוקדש לפיתוח מוצרים אינטגרטיביים בעלי יכולות ויז’ן רובוטיות. מוצרים אלה מספקים רמה גבוהה של ביצועים, אמינות ויעילות חסכונית ללא תחרות על ידי פתרונות של צד שלישי לזיהוי חלקים דו-ממדיים או תלת-ממדיים בכל גודל צורה או מיקום.

2D Vision Guidance

מצלמת ההנחייה הדו-ממדית תוכל להעביר במדויק את הרובוט למיקום החלק שלך, ולהסיר את הצורך מקבעי מיקום יקרים. הדבר מאפשר לך להתאים בקלות את הרובוט לשינוי במיקום החלק במרחב, ולמצוא את החלק בדיוק ב-X, Y וסיבוב. כמו בכל שאר המוצרי iRVision, המצלמה משולבת עם בקר הרובוט אז אתה לא צריך להשתמש במחשב ברצפת המפעל.

3DL Vision Guidance and 2D Error Proofing

על ידי מקרני לייזר, חיישן ה- 3DL מספק את היכולת למצוא במהירות מיקום חלקים (X, Y, Z) וכיוון (W, P, R). בדומה לחבילת הנחיית הויז’ן הדו-מימדית, מידע זה מאפשר לרובוט לבחור חלקים ברמה גבוהה של דיוק. בקרה השגיאה של iRVision מבטיחה את איכות החלק על ידי זיהוי חלקים טובים/רעים ומיקום המוצר – הכל במוצר אחד פשוט, ובעלות נמוכה לחבילת חומרה.

FANUC 3D Area Sensors

חיישני המרחב התלת ממדיים של FANUC הם הראשונים בעולם בראיית D3 עם המקרן מובנה שתוכננו להיות מתאימים לחלוטין באזור אוטומציה מפעלי. זמין בשני גדלים, חיישן המרחב התלת ממדי במהירות גבוהה 3DV / 400 ו- 3DV / 600 משמש ליצירת מפה תלת ממדית באופן מיידי תוך שימוש בטכנולוגיות הויז’ן המובנות של FANUC. זה מאפשר לרובוט לזהות ולקטוף חלקים רופפים גם אם הם מלוכלכים, חלודים, שמנוניים או ללא תכונות לטובת הבחנה. וכמובן, חיישן המרחב התלת ממדי של FANUC לחלוטין מובנה בבקר הרובוט.

Line Tracking and iRPickTool

Line Tracking  מפשט יישומים המשלבים מסועים שבהם הרובוט חייב לבצע משימות על העברת חלקים מבלי לעצור את קו ההרכבה. זה עוזר להפחית את זמן המחזור על ידי מתן אפשרות לרובוט לקחת חלקים ללא כל עיכוב, ומאפשר לרובוטים מרובים להיות על קו רציף כדי לעבוד על מוצר אחד. FANUC iRPickTool מפשט את ההתקנה עבור מערכות Line Tracking  ומצמצם את זמן התכנות עבור לקוחות עם פרוקטי “הרם והנח”.

high speed mini robot

הדרכות (Trainings)

ב FANUC אנו מציעים הדרכות בעלות הסמכה עבור הצוות ומפעילי המכונה שלך על מנת להתמצות באוטומציה מתקדמת. אנחנו כאן כדי לענות על הצרכים שלך בהדרכה על מוצרי FANUC.

FANUC ישראל מספקת הדרכה טכנית מקיפה בתחום הרובוטיקה, CNC והדרכות ויז’ן, עם קורסים אינטראקטיביים המועברים על ידי מדריכים הזמינים במרכז ההדרכה לאוטומציה שלנו בקרית שדה התעופה כדי שהתלמידים יוכלו ללמוד בקצב שלהם ובזמן שלהם. כמו כן, אנו מספקים הדרכה ב-Off line לתכנות רובוט.

מטעם חברת FANUC אוטומציה ישראל בע"מ.

תגובות סגורות