חדשות היום

מוביט (Moovit )משיקה גרסה מיוחדת לאירוויזיון בשת”פ עם עיריית תל אביב-יפו

Moovit נרתמת לסייע לאורחי האירוויזיון מהעולם ומשיקה לכבוד האירוע החגיגי גרסה מיוחדת, שתכלול לראשונה את פרטי כל התחנות והקווים בישראל בשפה האנגלית, וכן פירוט על מסלול קווי השאטל המיוחדים לאירוויזיון שתפעיל עיריית תל אביב-יפו.

בנוסף, מערכת תכנון המסלול של Moovit תופיע גם באתר עיריית תל אביב-יפו ובאתר אקספו תל אביב שייערך את התחרות.

Moovit, החברה המובילה במתן פתרונות Maas – Mobility As A Service והאפליקציה #1 למידע ולניווט בתחבורה הציבורית, משתפת פעולה עם עיריית תל אביב-יפו והשיקה גרסה מיוחדת לאירוויזיון במטרה לסייע לתיירים הרבים שיגיעו מחו”ל להתנייד למתחם אקספו בת”א בו תיערך התחרות, ובישראל בכלל. עד היום, יותר מ-300 ערים ואירועים גלובליים, כולל אולימפיאדת 2016 בריו דה ז’ניירו והיורוליג ב-2018/9, בחרו ב-Moovit כאפליקציית התחבורה הרשמית שלהם.

גרסת האירוויזיון של Moovit כוללת שני חידושים מרכזיים: הראשון הוא אופן הצגה חדש לפרטי הקווים והתחנות בתחבורה הציבורית בישראל. עד היום, הוצגו פרטי הקווים ושמות התחנות תמיד בשפה העברית ללא קשר לשפת המכשיר. הדבר יצר מצב בו תפריטי האפליקציה והנחיות ההליכה והנסיעה, הופיעו תמיד בשפת המכשיר, לדוגמא אנגלית, צרפתית או ספרדית, ואילו שמות הקווים והתחנות תמיד הופיעו בעברית. בגרסת האירוויזיון כאמור הם יופיעו בשפה האנגלית: שמות ופרטי קווים ותחנות יופיעו באותיות לועזיות וכן תתווסף אופציה לחיפוש יעדים, כתובות רחובות ונקודות עניין באנגלית.

החידוש השני הוא פירוט על קווי השאטלים המיוחדים לאירוויזיון בתוך Moovit: עיריית תל אביב-יפו תפעיל מערך חינמי מיוחד של אוטובוסים במהלך סוף השבוע לרווחת התיירים. קווים אלו מופו אל תוך בסיס הנתונים של Moovit ויהיו זמינים בתוך האפליקציה. ניתן יהיה לראותם הן כחלק מתכנון מסלול נסיעה בתחבורה הציבורית והן במסכי תחנות וקווים.

על מנת להשתמש בגרסת האירוויזיון של Moovit יש לשדרג לגרסה האחרונה של האפליקציה מספר 5.33(באמצעות ה-App Store למשתמשים באייפון או באמצעות הגוגל פליי למשתמשים באנדרואיד). משתמשים חדשים אשר יורידו את האפליקציה לראשונה, יקבלו כבר את הגרסה המשודרגת לאירוויזיון.

במקביל לגרסת האירוויזיון של Moovit באפליקציה, כלי תכנון המסלול של Moovit יוטמעו באתר של עיריית תל אביב-יפו ושל אקספו תל אביב שבו תיערך התחרות (בגרסת הדפדפן והמובייל) והגולשים יוכלו לתכנן מסלול דרך האתרים באופן קל ופשוט.  

יובב מידד, סמנכ”ל הצמיחה והשיווק של Moovit, מסר כי: “אנחנו גאים להיות חלק מאירוע הענק כאן אצלנו בתל אביב. גרסת האירוויזיון צפויה להקל את חווית הנסיעה של אורחי ומשתתפי האירוויזיון בתחבורה ציבורית ולאפשר להם להתנייד בתל אביב באופן קל ונוח. Moovit מאחלת אירוויזיון מוצלח ומחזיקה אצבעות לנציג הישראלי”.

מיטל להבי, סגנית ראש עיריית תל אביב-יפו והממונה תיק התחבורה בעיר מסרה: “האירוויזיון הוא מגה אירוע בינלאומי וככזה, הוא מאתגר גם תחבורתית. לכן, אנחנו גאים ושמחים על שיתוף הפעולה עם מוביט, שיסייע לבאי האירוויזיון להתנייד בתל אביב-יפו בקלות באמצעות מידע איכותי על התחבורה הציבורית, שיכלול גם מידע על השאטלים המיוחדים ואמצעי התניידות ייעודיים שנפעיל לקראת התחרות”.

תגובות סגורות