חדשות היום

פוג’יטסו מציגה את המחשב ההיברידי (Convertible) הקל ביותר בעולם

המחשב החדש FUJITSU LIFEBOOK U939X שוקל רק קצת יותר מקילו אחד עם מתקן עט מובנה

פוג’יטסו השיקה השבוע את המחשב העסקי ההיברידי (Convertible) הקל ביותר בעולם, ה-LIFEBOOK U939X עם מערכת טעינת עט משולבת. מהיר וקל תנועה, ה-U939X מהווה טאבלט רב עוצמה המבוסס Windows. כשהוא שוקל רק 1015 גרם, המחשב הוורסטילי הזה מסדרת LIFEBOOK מאפשר למשתמשים עסקיים להחליף את המחשב הקונבנציונלי בטאבלט יחודי.

ה-LIFEBOOK U939X בעל מסך 13.3 אינץ’ מוגן בכיסוי מגנזיום, כולל מסך מגע anti-glare עם עט ומקלדת בגודל מלא. קישוריות מובטחת הודות ליציאת HDMI ו-Ethernet ואופציה ל-4G/LTE, כלומר אין צורך להיסחב עם מתאמים מסורבלים על מנת להתחבר לרשת המשרדית.

כשהוא כולל את הגרסה האחרונה של מעבד Intel Core vPro כדי לספק ביצועים מהמדרגה הראשונה, ה-LIFEBOOK U939X כולל את העט המדוייק עם טכנולוגיית Wacom AES technology. במצב טאבלט, זה מקל על הוספת הערות למסמכים וגם נותן את האפשרות ליצור חתימות דיגיטליות ישירות למכשיר.

ה-LIFEBOOK U729X בעל המחיר התחרותי מצטרף לסדרה  – אחיו הקטן של ה-U939X, הוא ה-LIFEBOOK U729X. המכשיר הינו שדרוג לדור הבא של סדרת P הפופולרית. ה-U729X מגיע עם מסך 12.5 אינץ’ FULL HD בעל מסך מגע שמתקפל למצב טאבלט ומגיע עם ערכת טעינת עט ו-Wacom. והוא הדור השני של מחשב נייד אולטרה קל- LIFEBOOK U939

בנוסף, פוג’יטסו מעדכנת את ה-LIFEBOOK U939 אולטרה מובייל עם מאפיינים חדשים, ללא הגדלת המשקל, שנשאר על 920 גרם. הדור השני מגיע עם מצלמה אינפרא-רד המאפשרת שימוש מאובטח ב-Windows Hello למען כניסה נוחה, מסך מגע Anti-glare כמו גם שיפור הביצועים הגרפיים.

גם ה-LIFEBOOK U939X וגם ה-LIFEBOOK U939 כמו גם ה-U729X כוללים את פוג’יטסו PalmSecure לזיהוי ביומטרי, וכוללים מבחר של מעבדי הדור השמיני של   Intel Core vPro. מאפיין נוסף חדש של ה-U939X וה-U939 הוא התוספת של טכנולוגיית Intel Thunderbolt 3, המאפשרת חיבור למספר מסכים או מכשירים דרך יציאת USB TYPE C.

רודיגר לנדטו, ראש חטיבת מחשוב ביתי בפוג’יטסו EMEIA אומר: ניידים מתקפלים צוברים פופולריות בקרב משתמשים עסקיים הודות לשתי סיבות: קודם כל כי הם ניידים הכוללים את מגוון האפשרויות הקלות לשימוש בדיוק כמו בניידים קלאסיים (צדפה) עם תוספת הנוחות שהמסך יכול להתקפל וכך המחשב הופך למצב טאבלט התומך בכתיבה על המסך כמו עבודות הדורשות הערות לתמונות או הוספת חתימה דיגיטלית אמיתית למסמך אלקטרוני בשטח. אנחנו גם רואים יותר ויותר משתמשים עסקיים שבוחרים במחשבים היברידיים לנסיעה – במושב מטוס למשל בדרך כלל קשה למצוא תנוחת עבודה נוחה עם מחשב נייד קלאסי (צדפה).

מאז ההשקפה שלו שנה שעברה, LIFEBOOK U938 הסופר קל הוכיח שהוא מאוד פופולרי בקרב מנהלים – כיוון שהוא מציע יתרונות משמעותים כמו קלות נשיאה וזאת ללא התפשרות על הביצועים או חווית המשתמש הכללית.

פוג’יטסו מציגה שיפורי ביצועים לאורך סדרת ה-LIFEBOOK

פוג’יטסו שדרגה את כלל סדרת ה –U של LIFEBOOK. LIFEBOOK U7x9 המתקדמים זמינים במסכים בגודל 12.5, 14 ו-15.6 אינץ’ מצויידים ב- Thunderbolt 3 עבור USB TYPE-C ויציאת HDMI. פוג’יטסו גם רעננה מודלים בסדרת המובייל עם מעבדים מהדור האחרון, השמיני של Intel Core vPro כולל LIFEBOOK T939, STYLISTIC Q739 tablet וסדרת LIFEBOOK E5.

תגובות סגורות