קבלו את ה-ThinkBook החדשים: נבנו לעסקים, עוצבו לדור הבא לנובו משיקה את הניידים ThinkBook 13s ו-14s עבור שוק ה-SMB

הטכנולוגיה מונעת קדימה בידי הדבר הגדול הבא, וב-Transform 3.0 at Accelerate משיקה לנובו מותג-משנה חדש המוקדש לעסקים קטנים ובינוניים (SMB) בשם ThinkBook – היוצא לדרך עם ניידים דקים במיוחד המאמצים את הניידות ואת קלות השימוש של מכשירים ממוקדי צרכנים.

בעולם המקוון זקוקים העובדים למחשב נייד יעיל בו הם יכולים לעבוד כמעט מכל מקום מרוחק בו הם נמצאים, ואין קבוצה שממנפת יותר טכנולוגיה חכמה כדי לשפר את הפרודוקטיביות כמו עובדי הדור הבא שנולדו לעולם הטלפונים החכמים. כמעט 60% ממה שמכונה “כוח העבודה החדש” צמח תוך כדי עבודה, יצירה ותקשור מקוון באמצעות מכשירים מסוגננים שמספקים סוג של הצהרה. כוח העבודה הזה מורכב מבני המילניום ודור ה-Z המשתוקקים לתעסוקה עם משמעות ומצפים מהחברות למכשירים המטשטשים את הקווים בין העבודה, החיים, התשוקה והמטרה.

בגיבוי של מחקר צרכני, תוכנן ThinkBook במיוחד עבור עסקים קטנים ובינוניים הרוכשים מחשבים ניידים צרכניים בגין תפיסת העיצוב ויתרונות המחיר, אבל כבר אינם יכולים יותר להצדיק את היעדר השירותים והאחריות המורחבת – צרכי ליבה עבור עסקים בכל גודל. ThinkBook מאפשר לחברות צומחות להישאר בקצה התחרותי ולמשוך את חובבי הטכנולוגיה הצעירים עם מכשירים שנראים טוב אך גם נוחים מבחינת תמחור.

“הגל החדש של מנהיגים עסקיים צעירים מצפים מהמכשירים במקומות העבודה שלהם לעשות יותר אבל להציע עיצוב מינימליסטי” אמר אריק יו, סגן נשיא בכיר בלנובו ומנכ”ל עסקי ה-SMB בקבוצות המכשירים החכמים של לנובו. “ThinkBook הוא מחשב שמתאים באופן מושלם למלא את פער המוצרים הקיים כיום בשוק ה-SMB”.

מתחילים עם משתמש הקצה

בכל רחבי הגלובוס חברות צומחות מאמצות את המגמה שמכונה ‘בחר את המכשיר שלך’ (CYOD). לפי מחקר שהקיף 8,000 נשאלים מרחבי העולם, כוח העבודה החדש מתייחס בתשומת לב רבה למראה של התקני המחשוב שלו, כלומר צבעים וחומרים, אבל עדיין מעדיף לבחור מתוך רשימה שהארגון מספק לו.

סדרת ThinkBook S הדקה במיוחד, הזמינה עם דגמים המציעים מסכי 13 ו-14 אינץ’, תוכננה עבור משתמשים עסקיים שאינם רוצים לוותר על הדברים העיקריים כמו אבטחה, אמינות ושירותי תמיכה, ובו בזמן לספק את הרצון לרכוש מכשירים שנראים טוב ומביאים את חוויית הטלפונים החכמים המוכרת אל תחום ה-PC.

ה-ThinkBook 13s ו-14s החדשים הינם מחשבים מושלמים עבור כל עסק, והם משלבים סגנון מודרני ואלמנטים עיצוביים בנימה צרכנית כמו מעטפת חיצונית מאלומיניום, עם התכונות העסקיות ותכונות האבטחה להם מצפים הלקוחות ממשפחת מחשבי ה-Think.

מסוגננים וגם יותר מאובטחים

הניידים במשפחת ThinkBook מספקים הרגשה של מחשבי פרימיום. המסכים שלהם יכולים להיפתח עד לזווית של 180 מעלות, והם מוקפים במסגרת צרה במיוחד כדי לאפשר לשלב תצוגה גדולה יותר בתוך גוף יותר קטן ונייד. עם מעטפת אלומיניום ומגנזיום, ועם גימור בצבע מינרל אפור, הגוף הרזה וקל המשקל של המחשבים מציע משקל של 1.5 ק”ג עבור ThinkBook 14s ומשקל של 1.34 ק”ג עבור ThinkBook 13s.

מחשבי ה-ThinkBook משלבים תכונות עסקיות שלא תמיד נמצאות גם בחלופות יקרות יותר, כולל:

  • זיהוי והדלקה בצעד אחד עם קורא טביעות אצבע
  • מודל TPM 2.0 מובדל כדי לאפשר את תכונות האבטחה של Windows 10 וכדי להצפין נתוני משתמש
  • ThinkShutter – כיסוי מצלמה פיזי לשמירה על פרטיות
  • צירים המצופים במתכת אינדיום כדי להקטין את ההפרעות ל-WiFi
  • אודיו חזק וברור מרמקולים של Harman ובאמצעות תמיכה ב-Dolby Audio
  • תצוגות FHD ברמת פרימיום עם תמיכה ב-Dolby Vision (ב-ThinkBook 13s) כדי לספק תמונה עשירה וחיה יותר
  • מקלדת עם הגנה נגד התזות מים שיכולה להתמודד עם עד 60cc של נוזל
  • עד 11 שעות סוללה וטעינה מהירה בטכנולוגיית RapidCharge ב-ThinkBook 13s, ועד 10 שעות סוללה ב-ThinkBook 14s

תגובה מהירה

תכונת Windows Modern Standby  ב-ThinkBook 13s מביאה את הקישוריות המוכרת של הטלפונים החכמים אל המחשבים הניידים העסקיים. המכשיר שלכם יכול להוריד הודעות דואר, לקבל קריאות דרך Skype, ולקבל עדכוני אפליקציות ב-Windows – אפילו בעת שהמכסה סגור. ויותר מכך, הוא חוזר לעבוד ממצב המתנה באופן מיידי כמעט עם כפתור ההדלקה החכם, ובמקרים מסוימים, אפילו באמצעות פקודה קולית.

מערך מיקרופונים כפול מאושר לשימוש עם Skype for Business וצמד רמקולים של Harman המספקים אודיו נקי משפרים את חוויית העבודה עם שיחות VoIP. בנוסף, המקשים החמים המיועדים לשימוש עם Skype מפשטים את יצירת הקשר עם מקש אחד כדי לענות ומקש אחד כדי לנתק את השיחה.

הטכנולוגיה ב-ThinkBook תוכננה לצמצם ככל האפשר את צווארי הבקבוק באמצעות מעבדי Core מהדור השמיני של אינטל, כונן SSD סטנדרטי, ותצוגה מתקדמת המבוססת על שבב UHD 620 של אינטל המשולב במעבד, או הכרטיס הייעודי Radeon 540X של AMD. טכנולוגיית RapidCharge המשולבת ב-ThinkBook 13s מטעינה את הסוללה עד ל-80% מהנפח תוך שעה אחת בלבד.

תמיכה ברמה עסקית

downtime בעבודת ה-PC בעסקים יכולה להוביל לשביעות רצון נמוכה מצד הלקוחות המשפיעה בתורה על המוניטין של המותג. ThinkBook נתמך במגוון רחב של שירותים ברמה עסקית כולל Lenovo Premier Support, הרחבות אחריות ושדרוגים, כמו שירות באתר החברה ביום העסקים הבא וכן שירות אחריות בינלאומי כדי למזער בעיות, אם הן מתרחשות.

ThinkBook מגיע גם עם תכונות ניהול מובנות השימושיות במיוחד עבור חברות קטנות יותר שאין להן קבוצות תמיכת מחשוב מקומיות. מבין אלו תוכנת Lenovo Vantage המוטענת מראש מציעה כלים לאבחון מניעתי של בעיות חומרה, הגדרות חומרה בהתאמה אישית וכן התקנה אוטומטית של עדכונים.

תגובות סגורות