חדשות היום

רשת Urban Place חתמה על הסכם ידידות עם בירת הטכנולוגיה החדשה של סין

רשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place מודיעה היום על חתימת הסכם ידידות עם גויאנג, בירת הטכנולוגיה החדשה של שבמחוז גווי-ג’ואו. ההסכם נחתם במהלך ביקור של נציגי הממשל של העיר גויאנג, במתחם ירושלים של רשת Urban Place. את הביקור יזמה חברת Techcode, המחברת בין סטארט אפים ישראלים לשוק הסיני במטרה לחזק את קשרי היזמות בין ישראל וסין.

חוזה הידידות שנחתם בין מחוז גויזו’, בה פועל הייטק פארק, ו- Urban Placeמסמל את תחילתו של שיתוף פעולה בין הגופים, הכולל פיתוח חזון אסטרטגי משותף, וכן את הרצון לעגן את השותפות בין המחוז ל-Urban Place. שיתוף הפעולה יבוא לידי ביטוי בביקורים בישראל ובסין, ויצירת ערוץ ישיר לסטראטפים המהווים חלק מקהילת Urban Place לשוק הסיני. כלומר, סטראטאפים שיהיו מעוניינים בשיתוף פעולה בשירותי נחיתה בסין יקבלו עדיפות מפאת היותם שייכים לקהילת היזמים של Urban Place.

כחלק מהתוכנית המדינית של סין, גויאנג, בירת מחוז גווי-ג’ואו שבדרום-מערב סין, עתידה להפוך ל”עמק הביג דאטה של סין עד 2020″ על מנת לקדם את הכלכלה המקומית. תעשיית הביג דאטה של העיר הגדולה צפויה להרוויח סך ההכנסות של 100 מיליארד יואן (15.7 מיליארד דולר) עד כה, הוקמו בגויאנג 16 פארקים תעשייתיים והאבים לחדשנות מאז 2014, ובשנתיים האחרונות התמ”ג של העיר הוביל על כל עיר אחרת בסין והגיע ל10% בשנת 2018.

לדברי רומן לוי, מנכ”ל רשת Urban Place: “ההסכם שחתמנו עם  … הוא יוצא דופן מאוד, ואנו שמחים להובילו ולתת ליזמי Urban Place דלת כניסה לאסיה ולשוק הסיני. הסכם זה מצטרף לשורת שיתופי הפעולה החשובים שהצלחנו לייצר בעבר. אנו נמשיך לתור אחר הדרכים להעניק ליזמים שלנו ערך משמעותי בכל דרך”.

לדברי הולו זאנג, מנכ”לית Techcode ישראל: “אנו מאמינים כי קהילת חדשנות גלובאלית היא כבר לא טרנד חולף אלא צורך יומיומי. אנו פועלים בישראל מזה ארבע שנים, ויודעים לומר כי יחסי שיתוף הפעולה הטכנולוגיים בין ישראל לסין רק הולכים ומתקרבים. שיתוף הפעולה עם Urban Place יאפשר לנו להביא עוד משלחות לארץ ולהציע תכניות אקסלרציה מותאמות עבור סטארטאפים בשלבים שונים עם התמקדות בשוק הסיני”.

תגובות סגורות