חדשות היום

AOC ו-Red Bull מכריזות על שיתוף פעולה חדש ארוך טווח

מומחית התצוגה AOC מכריזה היום על שיתוף פעולה ארוך טווח עם חברת Red Bull. מעתה, כל טורניר גיימינג גדול תחת החסות של Red bull, יצויד במסכי המחשב המובילים מסדרות הגיימינג של AOC לטובת השחקנים. בנוסף, תעניק AOC חסות לעשרה אירועי Player One של חברת Red Bull אשר יתקיימו באירופה ב- 2019.

מאחדים כוחות

AOC ו- Red Bull, שתי חברות ותיקות ומנוסות בעולמות ה- esports, חברו כבר בשנה שעברה במסגרת אירועי ה- Red Bull Guardians ו- Red Bull Kumite. על בסיס שיתוף הפעולה הקודם ביניהן, מכוונות שתי החברות להעמיק את מעורבותן בסצנת הגיימינג התחרותי באמצעות הפריה הדדית. כצוות, יוכלו AOC ו- Red Bull להעלות את הרף בכל הקשור לחוויית גיימינג תחרותי אמיתי עבור השחקנים ומעריציהם כאחד. הודות לחסותה של AOC על מספר פרסים, יוכלו המתחרים לזכות במסכי הגיימינג של AOC בחלק מהאירועים.

זוכה אליפות EVO “Problem X” לוחץ את ידו של זוכה Fujimura בגמר Red Bull Kumite בפריז,

נובמבר 2018

סט-אפ הגיימינג המושלם

דגמי המסכים אשר יסופקו לתחרויות, נבחרו בקפידה לכל אירוע Esport ומתהדרים בזמן תגובה מהיר במיוחד של 1 ms (AOC AG241QG ו- AG251FZ), קצב ריענון של עד 240 Hz (AOC AG251FZ) ורזולוציית QHD חדה המגיעה עד 2560 x 1440 פיקסלים (AOC AGON AG241QG ו- AOC AGON AG271QG). כל מסכי הגיימינג של AOC מעניקים לשחקנים מקסימום גמישות ומוביליות במשחק, ומבטיחים שאירועי ה- esports של Red Bull מצוידים בציוד הטוב והמתקדם ביותר לתחרויות ברמה הגבוהה ביותר.

מבחר מסכי גיימינג יתמכו באירועי ה- esports של Red Bull: AOC AG241QG, AG251FZ ו- AG271QG

אירועי Red Bull offline הבאים:

  • 27 לאפריל עד 22 ליוני 2019: LoL Red Bull Player One- ספרד
  • 18 למאי 2019: CS:GO Flick- טורקיה
  • 27 ליולי 2019: LoL Red Bull Player One- גרמניה

תגובות סגורות