חדשות היום

HP מוסיפה סטייל ייחודי- נייד מחופה בעץ

חברת HP חשפה היום שורה של מחשבים חדשים לפורטפוליו שלה, ובראשם מחשב נייד בעיצוב מתוחכם ויוצא דופן: לראשונה בעולם – מחשב נייד מצופה בעץ.

סדרת HP ENVY Wood הייחודית מגיעה בעקבות סדרת מחשבי Spectre Folio המצופים בעור שנחשפו לפני מספר חודשים. חזיתו של כל מחשב מצופה בפאנל עץ יחיד מסוגו וניתן לבחור בשילוב של שני צבעים: שחור ואגוז או כסף וליבנה בהיר. המחשבים כוללים מעבד אינטל מהדור החדש, או מעבד AMD Ryzen מהדור השני, עם גרפיקה של Radeon Vega, את שירות העוזרת האישית אמזון אלכסה, יישום הפעלה קולית ויישומי פרטיות כגון HP Sure View , שמסתיר את המסך לצופים מהצד וכפתור לניטרול המצלמה בחזית המסך. המחשבים בסדרה זו ניתנים לשילוב עם צמד מסכי 4K, רשת ארגונית ותחנת עגינה מבוססת Thunderbolt שמאפשרת חיבור של המחשב לספק כוח ורשת ארגונית דרך שקע USB בודד. להשלמת הסטייל הייחודי, המחשבים מוצעים בשילוב עם תיקים ייחודיים, הכוללים גם רכיב RFID להגברת הביטחון.

בנוסף הכריזה HP על מחשבים אישיים עסקיים, וביניהם HP Elite x2 G4 קלים במיוחד, עם מסך נתיק ומקלדת בציפוי עור. HP EliteBook x360 1030 G4 – המחשב העסקי הקטן והקל בעולם ובו מסך הניתן לשימוש גם באור טבעי וקישוריות הדור הבא Gigabit Class 4G LTE. וכן HP EliteBook x360 1040 G6 עם חיי סוללה של עד 24 שעות לעבודה ממושכת, שגם הוא כולל מסך הניתן לשימוש בנוחות מחוץ לבית / למשרד.

HP הכריזה גם על תחנות עבודה חדשות למשתמשים הזקוקים לעוצמת מחשוב מירבית: הדור הבא של HP ZBook 15 G6 ו-HP ZBook 17 G6 הם המחשבים הניידים האולטימטיביים עבור אדריכלים, מעצבים, עורכי וידאו ויוצרי VR הזקוקים לביצועים של מחשב שולחני ועוצמה תוך כדי תנועה. שני ה-ZBooks החדשים מספקים מענה לדרישות מחשוב תובעניות כגון עיצובי בתלת ממד או מציאות מדומה.

עבור אדריכלים, מפתחי מוצרים ואנשי מקצוע יצירתיים הדורשים מחשב בעל ביצועים גבוהים, ה-HP Z2 G5 Tower החדש הוא תחנת העבודה החזקה ביותר בעולם, הניתנת להרחבה, ומאפשרת ליוצרים להתמודד בבטחה עם עומסי עבודה מורכבים, כגון עיבוד תמונות תלת-ממדיות וסצנות תלת-ממדיות.

כמו כן, הכריזה HP על HP VR Backpack החדש, שתוכנן באופן ייחודי להתמודד עם מנועי VR כמו Unreal ו-Unity, הפתרון ל-VR מספק הצללה מדהימה ותמיכה בפריימים לשנייה, עבור רינדור (עיבוד תמונה) טבעי יותר. הוא כולל שיפור של 30 אחוז בביצועים ו-25 אחוז גרפיקה חזקה יותר מן הדור הקודם, ומנשא גב ייחודי המעניק חוויה אלחוטית שעונה על צרכים כמו הדרכות, סימולציות עיצוב או שימושים עבור אדריכלים בשטח.

תגובות סגורות