חדשות היום

מרחביה: קרדיאק-סנס חתמה על מזכר הבנות עם מרכז רפואי אירופאי מוביל להשקעה לפי שווי של 30 מיליון דולר

מרחביה אחזקות והשקעות (סימול: מראח), חברת השקעות ישראלית המתמחה בחברות צעירות בתחומי מדעי החיים, מודיעה כי חברת הפורטפוליו CardiacSense, בה מחזיקה החברה בכ-6.53% מהונה המונפק והנפרע בדילול מלא, התקשרה במזכר הבנות לא מחייב עם מרכז רפואי אירופאי מוביל, להשקעה ולשיתוף פעולה אסטרטגי בפיתוח ומסחור הטכנולוגיה ומוצרי קרדיאק-סנס.

במסגרת ההתקשרות ישקיע המרכז הרפואי בקרדיאק-סנס סך של חצי מיליון דולר תמורת כ-1.6% מניות קרדיאק-סנס, לפי שווי חברה של 30 מיליון דולר לפני הכסף, עם אופציה לרכישת מניות נוספות עד להחזקה בשיעור של 7% בקרדיאק-סנס, לפי שווי חברה אשר יעלה על פני תקופה מוסכמת. כמו כן, במסגרת ההתקשרות, יקימו החברות מיזם משותף למסחור מוצרי קרדיאק-סנס באיטליה. הסכם ההשקעה גוזר שווי של פי כ-5 מההשקעה הראשונית של מרחביה בקרדיאק-סנס בשנת 2017.

רני ליפשיץ, יו”ר מרחביה: “אנו שמחים על הסכם חשוב בחברת פורטפוליו שלנו, שמהווה יישום התוכנית האסטרטגית למסחור הטכנולוגיה הייחודית של קרדיאק-סנס, באמצעות שיתופי פעולה עסקיים עם החברות המובילות בעולם בתחומי הפארמה והמכשור הלביש. ההסכם מהווה הבעת אמון מגורם חיצוני מקצועי מוביל ומשקף את יתרונותיה הבולטים של טכנולוגיית קרדיאק-סנס, בשוק ענק בו לא קיים עדיין פתרון מאושר FDA לניטור רציף, בלתי פולשני ובלתי מוגבל בזמן של הפרעות קצב לב ברמה המקבילה לאק”ג, כפי שקרדיאק-סנס מקדמת בצורה משמעותית.”

“ההסכם, עם אחד המרכזים הרפואיים החשובים באירופה, יאיץ את פיתוח ומסחור מוצרי החברה והוא על רקע הצלחת ניסוי מקדים של קרדיאק-סנס באיכילוב, עם תוצאות המהוות פריצת דרך עולמית במדידת הפרעות קצב לב באמצעות שעון יד. בכוונת החברה להמשיך לניסוי מורחב בהיקפי הנבדקים ב-3 בתי חולים מובילים נוספים בישראל וכן בקליבלנד קליניק, ארה”ב, במטרה לקדם אישור FDA לשיווק ומסחור מוצריה.”

קרדיאק-סנס השלימה עד כה מספר סבבי גיוס מוצלחים, ושווייה עלה פי 5 בתוך כשנתיים. לאחר ההשקעה הראשונית של מרחביה בחברה ב-2017 לפי שווי של 6 מיליון דולר מספר גיוסים בשווי עולה וכעת נחתם מזכר ההבנות הנוכחי לפי שווי של 30 מיליון דולר לפני הכסף.

לאחרונה הודיעה החברה על מינוי בכירים מפפסיקו ומחברות מכשור רפואי ציבוריות לדירקטוריון החברה. דניאל נאור, אשר כיהן בתפקידי ניהול בכירים בחברת פפסיקו ימונה לדירקטור ומייק ברמן יזם מנוסה אשר מכר מספר חברות מכשור רפואי לענקיות הציוד הרפואי ימונה ליו”ר דירקטוריון.

 

תגובות סגורות