חדשות היום

דאסו סיסטמס בסלון האוירי הבינלאומי בפריז: להמציא מחדש את השמים באמצעות העולם הוירטואלי 

דאסוסיסטמס השתתפה בסלון האווירי הבינלאומי בפריז שהתקיים ב- 17-23 ביוני 2019 והציגה את הפתרונות הוירטואלים שיאפשרו למיזמים חדשניים בתחום החלל ולמתחרים חדשים בשוק ליצור חוויות תעופה חדשניות. בין אם מדובר בנסיעות ארוכות, נסיעות עירוניות, משלוחי הקילומטר האחרון או חקר החלל.   

 

כלי טיס בלתי מאוישים, מטוסים אוויריים, מטוסים אנכיים ומסלולי נחיתה אנכיים חדשים, מושגים חדשים של ניידות אווירית המשלבים הנעה חשמלית, חומרים מורכבים חדשים, בינה מלאכותית ותוספות ייצור, כל אלו, תופסים תאוצה בתהליכי הפיתוח של התעשיות המסורתיות והחברות החדשניות בתחום. בשעה שמערכות רבות  מצריכות תפעול מורכב יותר לצורך תכנון ובניה, פלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס

מציעה למפתחים בתחום דרכים חדשות להמשגה, עיצוב, ייצור, בדיקה, אישור ותפעול, שכן פעולות אלו מסייעות בהאצת התוכניות שלהם ומאפשרות להם לייצר אב טיפוס באופן מהיר ופשוט.   

 

דוכן  D170 של דאסוסיסטמס באולם B2, שימש כאזור חווייתי המדגים כיצד יצרני ציוד מקוריים, חברות סטארט-אפ וארגונים קטנים ובינוניים אחרים יכולים להשתמש בפתרונות החווייתיים של החברה המבוססים על פלטפורמת ה- DEXPERIENCE3 , בכל הקשור לתעשיית החלל והתעופה. זאת על מנת ליישם המשכיות דיגיטלית ולנהל את המורכבות הגוברת של המערכת, הלקוחות ושרשרת האספקה באופן יעיל ומהיר יותר.  

 

בין חוויות הניידות המוצעות באתר ניתן למצוא מונית אווירית וירטואלית אשר תמחיש  את השימוש  בעולם הווירטואלי באמצעות מציאות רבודה. הליך זה מאפשר יצירת כלי רכב ממשיים באמצעות תא טייס פנימי אינטראקטיבי, הדמיית גוף והמראה וירטואלית אנכית, זאת לצד המודל הפיזי של המונית האווירית.  

 

מאז 1981, הפתרונות של דאסוסיסטמס אפשרו לתעשיית התעופה והחלל ליצור לראשונה פורמטים מעגליים, שעיצבו את עתיד הטיסה: החל מהעיצוב הדיגיטלי החלוצי של מטוס מסחרי שלם, ועד לתעופה סולארית שוברת שיאים וקטגוריות חדשות של מערכות ניידות אויר שהאיצו את הדינמיקה בתעשייה המסורתית.  כחלק מפעילותה של  דאסוסיסטמס  בטיפוח הדור הבא, במהלך השבוע הוצגו שלושה פרויקטים  נבחרים  מתוך מעבדת 3DEXPERIENCE ב- Paris Air Lab, המשתרעת על פני שטח של 3000 מ”ר באולם קונקורד המוקדש לתעופה חדשנית, טכנולוגיה דיגיטלית ושדות בינה מלאכותית.    

 

הפרויקטים כוללים את חברות הסטארט-אפ XSun המתכננת סוגים חדשים של מל”טים לטווח ארוך, ו- Zero 2 Infinity, אשר בונה משגר בעלות נמוכה, ידידותית לסביבה ומציעה שירות מוכוון עבור לוויינים קטנים. פרויקט נוסף שיקח חלק בפעילות המעבדה הוא פרויקט החדשנות הפתוחה Open Codex, שמטרתו לשחזר מחדש באופן דיגיטלי את ההמצאות של לאונרדו דה וינצ ’י ולהפוך אותן לחוויות תלת מימד.  

 

“חברות תעופה וחלל מבקשות להמציא מחדש את השמים, זאת בשעה שיש האצה באספקה של התוכניות הנוכחיות, וכמות חסרת תקדים של תוכניות מטוסים חדשות מוגדרות”, אמר דייוויד זיגלר, סגן נשיא התעשייה האווירית והביטחונית דאסוסיסטמס. ”הלקוחות שלנו מבקשים לשנות באופן יסודי את האופן שבו הם עובדים  תוך כדי התנסות בדרכים  חדשות של עיצוב, ייצור ותחזוק כלי טיס. במרכז השינוי הזה עומדת פלטפורמת  3DEXPERIENCE והמורשת של דאסו סיסטמס המתפרשת על פני 38 שנים, במהלכן שיתפה פעולה עם חברות תעופה וחלל שונות בגודלם מרחבי העולם”.

תגובות סגורות