חדשות היום

חברת פלאפון מובילה חדשנות בתחום האינטרנט של הדברים (IoT), מצטרפת לחברות תקשורת ברחבי העולם המשתמשות בפלטפורמת ה-eSIM של אמדוקס

פלטפורמת ה-eSIM מבוססת-הענן של אמדוקס – מחוברת לכל יצרני מכשירי ה-eSIM המובילים ומאפשרת להפעיל מכשירי eSIM ולנהל את מחזור החיים הדיגיטלי שלהם באופן פשוט ואינטואיטיבי

אמדוקס, ספקית מובילה של תוכנה ושירותים לחברות תקשורת ומדיה, ממשיכה להציג ערך עסקי וחדשנות עם פלטפורמת ה-eSIM הדיגיטלית שלה, מבוססת-הענן, המאפשרת לחברות תקשורת להפעיל ולנהל מגוון רחב של מכשירים תומכי eSIM. היום מכריזה החברה, כי פלאפון, חברת תקשורת מובילה בישראל, השלימה את ההטמעה על גבי פלטפורמת ה-eSIM של אמדוקס, ויכולה כעת להשיק מכשירים תומכי eSIM בשוק הישראלי, כאשר הראשון שבהם הוא שעון אפל (Apple Watch). ההשקה באה בעקבות אישור של אפל המסמיך את פלאפון להציע את שעון אפל בתמיכת פלטפורמת ה-eSIM של אמדוקס.

“לנוכח המיקוד החזק שלנו בהצעות-IoT עבור צרכני קצה, חשוב לנו להביא ללקוחותינו במהירות את השירותים והמוצרים החדישים ביותר, משעונים ועד ליישומים לרכב,” אמר נמרוד בן-טוב, סמנכ”ל הטכנולוגיה של פלאפון. “ההטמעה שלנו על גבי פלטפורמת ה-eSIM של אמדוקס דרשה מאמץ מינימלי מצד צוותי הרשת, טכנולוגיות המידע והשיווק שלנו. מכיוון שהפלטפורמה מציעה מודל עסקי בעל סיכון נמוך, זה פחות הגיוני שחברות תקשורת כמונו ינסו לבנות פתרונות כאלו בעצמן.”

פלטפורמת ה-eSIM של אמדוקס מציעה פתרון של תוכנה כשירות (SaaS), באמצעותו חברות תקשורת מקבלות גישה למגוון רחב של מכשירים נתמכים מראש, בעת שיצרני הציוד (OEMs) מקבלים גישה לבסיס צרכני הקצה הגדול בעולם. הפלטפורמה משולבת מראש גם עם יצרני פרופיל ה-eSIM המובילים, ובכך מאפשרת אינטגרציה פשוטה ומהירה לרשתות ולמערכות המידע של חברות התקשורת.

לאחר הצטרפותן לפלטפורמה של אמדוקס, חברות תקשורת יכולות להציע במהירות ללקוחותיהן כל מכשיר חדש ההופך לזמין, ללא אינטגרציה או עדכוני תוכנה נוספים. בנוסף, מספקת הפלטפורמה יכולות ייחודיות לטיפול ולתמיכה בלקוחות גם לאחר ההפעלה הראשונית של המכשיר, ומאפשרת לזהות ולפתור בזמן אמת בעיות ותקלות העשויות לצוץ. כמו כן, מסייעת אמדוקס בתכנון ממשקי הלקוח, תוך שימוש במתודולוגיות שהוכחו כטובות בעולם, כך שלקוחות יוכלו ליהנות מחוויה מעולה בעת תפעול מכשירי ה-eSIM.

“בעוד המעבר מצריכת מדיה מעל גבי מוצרים פיזיים לדיגיטליים נמצא בעיצומו מזה מספר שנים בתעשיות רבות, המגמה מתרחבת כעת לתחום שירותי הסלולר,” אמר גארי מיילס, סמנכ”ל השיווק של אמדוקס. “ההגעה וההתרחבות של eSIM מהווה הזדמנות עבור חברות הסלולר להוסיף מיליוני מכשירים חדשים לרשתות שלהם, לפשט ולהאיץ את תהליך הרישום לשירות ולהפחית את עלויות הלוגיסטיקה וההפצה.”

“יחד עם זאת, היכולת להתמודד עם מספר הולך וגדל של מכשירים ניידים המחוברים לצרכני קצה תוך הבטחת חוויית לקוח פשוטה ואחידה הינה אתגר אמיתי. אמדוקס מסייעת לחברות התקשורת להתמודד עם האתגר הזה בדיוק. הפתרון שלנו מפשט את מכלול התהליכים שחווה הלקוח ומפחית את העלויות עבור חברות התקשורת, תוך מתן חוויית-לקוח מעולה,” סיכם מיילס.

ההטמעה של פלאפון על פלטפורמת ה-eSIM של אמדוקס מגיעה לאחר ההשקה המוצלחת של הפתרון בחברת Vivo – אחת המפעילות הגדולות בברזיל. פרויקטים נוספים הושלמו או נמצאים בעיצומם בקרב חברות תקשורת בצפון אמריקה, מזרח אסיה, אירופה והמזרח התיכון. הפתרון של אמדוקס ניתן לפריסה בעננים פרטיים, וזמין גם בענן הציבורי של Microsoft Azure.

תגובות סגורות