סיוה שיתפה פעולה עם Ellisys בהשגת תקינה לטכנולוגיית הבלוטות’ 5.1 באנרגיה נמוכה, המיועדת למגוון מוצרי IoT

(הרצליה, 10 ביוני 2019)  ספקית טכנולוגיות עיבוד האותות והבינה המלאכותית סיוה (נאסד”ק: CEVA) הודיעה על השלמת בדיקות תקינה לטכנולוגיית הבלוטות’ 5.1 באנרגיה נמוכה שלה, באמצעות מערכת Qualifier (EBQ) של חברת אליסיס . אליסיס מספקת פתרונות בדיקה מתקדמים לטכנולוגיות בלוטות’, Wi-Fi, WPAN, USB וטכנולוגיות נוספות.

“עם יותר מתריסר הסכמי רישוי שכבר חתמנו לאספקת טכנולוגיית בלוטות’ 5.1 למגוון מוצרים, אנו גאים להמשיך ולהוביל את תעשיית הקניין הרוחני בתחום הבלוטות'”, אמר אנז’ אזנאר, מנהל חטיבת ה-IoT של סיוה. “השגת תקינת SIG הוא צעד חשוב בהבטחת מוצר איכותי וטכנולוגיית בלוטות’ מתאימה ללקוחותינו, ותהליך זה היה פשוט ויעיל יותר הודות לתשתית הבדיקה של Ellisys”.

נשיא ומנכ”ל Ellisys, מריו פסקאלי, הוסיף: “כדי לאפשר עמידה בלוחות הזמנים של מוצרים וטכנולוגיות חדשניות, יש צורך בבדיקות תאימות ובדיקות איכות לפני יציאת המוצר לשוק. סיוה היא באופן קבוע מהמפתחות הראשונות המשתמשות במערכת EBQ לפני יציאת יישומים חדשים לשוק, ואנו מרוצים משיתוף הפעולה עמה ובמאמץ המוצלח שלה להשגת אישור תקינה לטכנולוגיית הבלוטות’ 5.1”.

טכנולוגיית הבלוטות’ של סיוה כוללת רכיבי חומרה ותוכנה, ומתאפיינת בצריכת הספק נמוכה במיוחד, המאריכה את השימוש במכשירים. טכנולוגיה זו, המתאימה למוצרי IoT וסלולר, שולבה עד כה ביותר מ-1.5 מיליארד מוצרים, בהם סמארטפונים, טאבלטים, אוזניות אלחוטיות, דיבוריות אלחוטיות, מכשירי שמיעה ומכשירים לבישים אחרים.

לפני כשבועיים הודיעה סיוה על הסכם רישוי נוסף לאספקת טכנולוגיית בלוטות’ 5, הפעם עם MVSILICON הסינית. לפי הסכם זה, תשלב חברת השבבים הסינית את הטכנולוגיה של סיוה בשבב האודיו החדש שלה BP1048, המיועד ליישומים ביתיים, תעשיית הרכב ודיבוריות חכמות.

תגובות סגורות