חדשות היום

דירוג מעלה 2019: רפאל במקום הראשון במשק בייצוג נשים בדירקטוריון

הנתון נחשף הבוקר (ג’), עם פתיחת יום המסחר בבורסה לניירות ערך, במסגרת פורום מעלה לאחריות תאגידית במשק הישראלי, בו פרסם הארגון את הדירוג השנתי של אחריות תאגידית בעסקים. הדירוג כלל השנה 161 חברות לעומת 150 בשנה שעברה מהן 77 במדרג A (advance) ו-84 במדרג Basic.

במסגרת פרסום תוצאות הדירוג, בלטה רפאל כאשר התייצבה במקום הראשון עם אחוז הנשים הגבוהה ביותר בדירקטוריון: 70% מחברי הדירקטוריון ברפאל הן נשים.

יו”ר דירקטוריון רפאל, הד”ר עוזי לנדאו, אשר השתתף הבוקר בכנס: “ברפאל נמצאות נשים רבות בתפקידים בכירים, אסטרטגיים וקובעי מדיניות. כך ניתן לראות, מעבר לייצוג הנשי הבולט בדירקטוריון, גם 3 חברות הנהלה בכירות – סמנכ”לית משאבי אנוש, סמנכ”לית מו”פ שהייתה האישה הראשונה בישראל בתפקיד זה, סמנכ”לית וראשת חטיבת טכנולוגיות וייצור עם אתגרים ניהוליים ומקצועיים רבים ומגוונים. כמו כן, בראש מפעל הייצור שלנו עומדת אישה, מהנדסת. אנו ברפאל גם דואגים לדור העתיד ובמשך למעלה מעשור מפעילים תכנית לעידוד בנות בחטיבת הביניים לבחירה במקצועות טכנולוגיים. במסגרת הפרויקט מגיעות הבנות למפעלי רפאל ונפגשות עם המדעניות שלנו. אנחנו ברפאל גאים מאוד על כך ורואים בזה הצלחה משותפת הן של המערכת והן של המנהלות המצוינות שלנו”.

תגובות סגורות