חדשות היום

וריטאס משיקה לראשונה בעולם פלטפורמה הוליסטית לניהול והגנה על המידע.

ביום חמישי האחרון, באירוע חגיגי שנערך בקליפורניה ושודר בשידור חי וישיר לכל העולם באינטרנט וברשתות החברתיות, הודיע גרג יוז (Greg Hughes), מנכ״ל ענקית ניהול והגנת המידע – חברת וריטאס (Veritas), על השקת פלטפורמה חדשה וייחודית מסוגה לניהול והגנה על המידע.

מטרת הפלטפורמה היא לעזור לארגונים להתמודד עם אתגרים בניהול המשאב שנמצא בלב העשייה שלהם – מידע. הפלטפורמה מורכבת מסט של טכנולוגיות שמזינות זו את זו ועוזרות לארגונים לאפיין, לנתח ולהגן על כל סוג מידע שקיים בעולם: למעלה מ- 500 מערכות ומקורות מידע שונים, עם תמיכה במעל ל-60 תשתיות ענן ומגוון רחב של מודלי צריכה ויישום.

הפלטפורמה החדשה של וריטאס, ה- Enterprise Data Services Platform, יכולה להגן על המידע של ארגונים בצורה טובה יותר, בין אם התשתיות פיזיות, וירטואליות או מבוססות ענן; לדאוג לזמינות מרבית של המידע, בין אם באתר הלקוח ובין אם בתשתיות ענן; ולנהל בצורה טובה יותר את המידע באמצעות כלי אנליטיקה וסיווג מידע על פני כלל תשתיות המידע הארגוניות, באתר הלקוח ובענן. במרכז הפלטפורמה, וריטאס השיקה גרסה חדשה לפתרון המוביל בתחום הגיבוי – NetBackup 8.2. גרסה זו מעמיקה את היכולות של וריטאס בסביבות וירטואליות, מרחיבה את התמיכה הרחבה שלה בפתרונות ענן, משפרת את יכולות החברה בגיבוי מבוסס Snapshot ומאפשרת אינטגרציה לכלי אוטומציה וניהול שונים בארגון באמצעות גישת API-first.

כחלק מהפלטפורמה החדשה, וריטאס השיקה לראשונה גם פתרון ניהול תשתיות IT כחלק מרכישה שבצעה לאחרונה של חברת APTARE. הפתרון החדש מאפשר ללקוחות לייצר דוחות ואנליטיקות מתקדמות על כלל תשתיות ה-IT שלהם כולל סביבות וירטואליות, מערכות אחסון ופתרונות גיבוי בצורה מרכזית.

לדברי עופר אזולאי, מנהל פעילות וריטאס ישראל ״עד 2025 צפויים להיות בעולם כ- 2.6 מיליארד מכשירים ניידים, שיאחסנו כ- 175 ZetaBytes. מכיוון שכ- 52% מהמידע בארגון הוא מידע שלא ניתן לאמוד את התועלת העסקית שלו – Dark Data – קצב גידול המידע בארגונים הופך את המצב לבלתי נשלט, שאינו יכול לעמוד בכללי הרגולציה החדשים, כדוגמת GDPR וחוק הגנת הפרטיות הישראלי. לצד זאת, המידע שלנו הרבה יותר חשוף למתקפות שרק הולכות ומתגברות. במהלך 2019, ארגונים נפלו להתקפות סייבר מידי 14 שניות, כאשר הגידול השנתי (YoY) של המתקפות עומד על 300%. במצב הנוכחי, מתקפת סייבר כדוגמת כופרה אינה שאלה של ״האם״ אלא שאלה של ״מתי״ ולכן פתרונות הגנה וגיבוי מידע הינם קו הגנה האחרון כנגד מתקפות סייבר לצורך שמירה על המשכיות עסקית.

הפלטפורמה שהשקנו השבוע, שתהיה זמינה בישראל בסוף חודש יוני, מאפשרת לנו להגן טוב יותר על המידע שלנו, לגבות אותו, לקבל ממנו תובנות בזמן אמת, לנהל אותו טוב יותר ולעמוד בדרישות SLA קפדניות עבור הלקוחות שלנו. זאת, בכל מקום בו המידע שלנו קיים – מקומית, וירטואלית או בענן״.

תגובות סגורות